張家界自由行 - Book 酒店 2

Blog in Progress
跟住我地會響森林公園入面目訓一晚。張家界主要係行國家森林公園,入場費 $ 248 兩日內任出入,大部份團會響武陵源區落腳,因為近其中一個入口,兩日內入去行山,天黑前出番來酒店,好處係酒店比較舒服,園區外食亦會好 D。張家界森林公園有 5個門票站,武陵源、水繞四門、森林公園、楊家界同天子山。入去要 RMB 248 入場費玩兩日,只要入去後唔出呢 5 個票站,你要響園區內玩幾多日都可以。

響呢個網站道可以找到幾詳細的森林公園地圖 :

http://www.yododo.com/area/map/list/1-01-13-26-10093

因環保關係,園區內只有數程環保巴士在區內行走,區外車輛不可以駛進區內。園區內環保巴士可免費乘坐。這些環保巴每朝 7 - 8 點開工下午 5 - 6 點就收,所以夜晚番民宿出園區要預鬆時間,萬一趕不上尾班巴士會幾麻煩。園區內冇街燈,一個唔覺意夜晚困響園區入面申手不見五指想行都行唔番出 o黎。一直嘗試找有關環保巴路線的資料但發覺不同網站列出的資料差別都幾大同好混亂,我響山上哥兩日因為有導遊帶同都係坐好短途車程,唔係太感受到點找邊個站頭打邊個站頭,點都好,睇睇以下收集到的環保巴路線資料幫唔幫到各位:

營運線路:由山上線和山下線兩條線路構成 —

山上線:賀龍公園——天下第一橋,沿途停靠點將台、大觀台、三叉口和劉家簷
山下線:索溪峪——水繞四門,沿途停靠十里畫廊
索溪峪——索道下站
水繞四門——梓木崗(由於公路整修,暫不能通車)

每日運行時間:7:00——18:00

有景區環保車的路段是:
森林公園的老磨灣 —— 黃獅寨的索道下站
武陵源門票站 —— 天子山索道下站 —— 十里畫廊 —— 水繞四門
水繞四門 —— 百龍電梯下站
百龍電梯上站 —— 袁家界後花園
袁家界停車場 —— 天子山停車場
天子山的賀龍公園停車場 —— 天子山索道上站。

園區內因為環保關係,唔做得起 d 大酒店,所以園區內只有 d 簡漏民宿,夏天有手指頭咁大隻蚊,食會差 d。價錢平園區外好多,武陵源賓館一晚 around 2-5舊 RMB,園區內民宿幾草一晚,食一餐可以幾蚊雞。

聽講奧運後市政府會逐步遷出區內農家,可能一兩年後響森林區內住民宿呢種玩法會成為歷史。

住園區內除 o左平,行程方便亦係重要考慮。如果住園區外 d 酒店,每朝由武陵源或森林公園附近賓館出發上山要走多好多路。如果響森林區內住可以趕日出日落同夜晚睇星星 (如果唔多雲的話),但如果響區外賓館住就唔可能玩呢家野。不過區內食同住質素會差 D ,住我估大約長洲度假屋咁上下,食會好少肉多菜,我讀過一 D 遊記話個屋主比份早飯 D 粥係有水冇飯都得,所以搵有口碑民宿會穩陣D。

山上住我有幾個選擇,一個係肖老師,肖老師間民宿響張家界幾出名,各路網友一至好評,要 book 房出發到張家界前一至兩個星期先致電給肖老師與他打個招呼訂位;到達張家界當日再與肖老師電聯,待他安排行程。

肖先生電話:13974437361 or 0744-5712597

另一個係青年旅社,青年旅社比肖老師呢類民宿貴但我上網睇 d 相佢地方企理好多,請參考以下網址:

http://www.yhachina.com/ls.php?id=149

肖老師間民宿在后花園附近,青年旅社個位置就近天下第一橋。

因為青年旅社個 QQ 有 online, 我今日同佢地 QQ o左,價錢設施如下 :

房租 RMB 150 一晚雙人房,早餐 RMB 8,晚餐 RMB 25,獨立洗手間, 24 小時熱水供應。

注意 o羊住 行理上去佢道 程路 會非常甘,要行 3 個鐘 加 1 個鐘環保車。

順帶一提國內 QQ 多用 GB 碼,香港多數人用繁體中文 Windows,跟國內同胞 QQ 便會出現 國內用 GB 碼 香港用 Big5 碼 雞同鴨講的情況。解決方法可網上找一個叫 ConvertZ 的 freeware,呢個 Freeware 無需安裝直接執行便可;在 QQ 介面 copy 國內同胞對話,用 convertz 將 GB 碼轉 Big5 碼再 paste 上 notepad 看。同樣當發放對話給國內同胞,先在 notepad 打字,將文字 copy,用 convertz 轉 Big5 碼為 GB 碼,再 paste 上 QQ 介面發放。

本來己經 confirmed 入住青年旅社,點知後來上網睇清楚至發覺要睇日出日落響青年旅社個位置係睇唔到的。森林公園捕日出最佳位置應該在大觀台,大觀台亦可捕日落,但捕日落最佳位置在天波府。中天青年旅社一帶是看不到日出日落的。大觀台離中天旅社 40 分鐘車程,不過環保巴早上 8:00 至會開工,我地亦唔可能夜嗎嗎行去 (我讀過一個 blog 有人真係一條友行兩個鐘過去捕日出,佢都話沿途 D 動物聲得人驚)。

結果我地改住大觀台附近,以下呢間民宿 :

http://pengqiwen1983.blog.163.com/

民宿步行至大觀台大約 15 分鐘,見佢 website D 相地方都似乾淨,雙人房一晚 RMB 60,早餐 RMB 10 晚餐 RMB 20。

同民宿個屋主 QQ 過至明白張家界景區入面導遊同挑夫係兩份工要分開比錢兩個人做的。導遊 RMB 50 per day, 挑夫 RMB 10-15 一件,我地 1 day 要 around RMB 100 請導遊同挑夫,挑夫唔會帶行理由頭跟我地上山落山到尾,會約個挑夫響主要景點同車站等。

最後我買 o左 民宿個屋主建議的一個 Package,早上屋主會去張家界市酒店接我地,到森林公園導遊帶我們上山,包 3 餐跟住宿,完成行程送我們到武陵源市為止。2天 1晚全包 每位 170 元。

注意在張家界市酒店接我們的意思只係佢有人去酒店帶我地去汽車站上巴士,個導遊會同我地一齊坐巴士去森林公園但程巴士車費係 AA 制各自比錢的。


(後記 : 其實響森林公園搵景點真的不太需要導遊,我個人覺得導遊只幫到我教個挑夫送件行理去佢間屋,同唔洗我去到大觀台後慢慢搵佢間屋響邊。如果你唔係好似我咁出發前先安排住宿而係去到先搵,我估你可以在山下搵到屋主議好價再叫個屋主幫你叫挑夫送行理去佢間屋然後自己行。當然要預足夠時間入黑前搵到屋主間屋。)


留言

  1. 你好呀,

    你D 資料好咩細..好有用

    我對於你住既"民宿"好有興趣, 亦入個去佢既web 睇過...請問係點樣同佢book?..係咪MSN 同佢講清楚我地係
    "張家界市"住邊間酒店, 咁佢地就面搵人pick up 我地.

    另外, 我地係2 個人only, 係咪一個guide 只係接待我地, 唔需要同其他人一齊? 路程, 休息, 影相時間係咪都係我地可以自己決定?

    Thanks in advance!!

    Chloe

    回覆刪除
  2. 國內同胞多數用 QQ,QQ 同 MSN 都係類似的 Instant Messaging 工具,你可以去 http://hi.qq.com/ 安裝個 QQ2009 軟件,然後用民宿 website banner 見到個 QQ 號 (570485269) 找屋主,屋主有 online 的話你便可以好似 MSN 一樣同屋主 online chat,要注意我文中提到 Big5 同 GB 碼轉碼的問題。

    當時我同個屋主 QQ 時屋主主動介紹我買佢地一個套餐服務,個套餐服務係包酒店 pick-up,你話佢知你住邊間酒店同想佢幾時去酒店找你,佢地到時就會有人去酒店 pick-up 你,不過留意 pick-up 並唔係渣車 o黎接你,只是帶你去搭巴士同有個人同你同車,該程巴士係 AA 制你要自己比錢,pick-up 的好處只是你唔洗響大大個森林公園道 call 手提找一個你唔識的人。

    Yes,一個 guide 只會接待你兩個人,唔會同其他人一齊,個 guide 會介紹你行一 o的 佢認為正點的路線,你亦可以自己決定點行,你地商量好當日路線之後個 guide 就帶你行,如果沿途見到 o的 有名有姓的山峰會同你講解 o下,當時我地個 guide 只係個十四五歲的後生仔,我地其實唔多鐘意個 guide 太多說話太煩,個後生仔又幾醒目知道我地皮性,一路上佢都係行響我地前面十幾二十碼外,我地停低影相佢就遠遠停低等我地,想停一停休息去洗手間就追上前同佢單聲,去到 o的 分叉路口佢至會行番近我地確認我地冇行錯路,一路同呢個 guide 個行程都算幾 free 幾舒服。

    回覆刪除

發佈留言