寶峰湖.黃龍洞 - 張家界自由行 - Day 3 (上午)

Blog in Progress
今日武陵源的行程第一站 - 寶峰湖。早上酒店 check-out 完響櫃位寄放行理,食完早餐便打的出發往寶峰湖,車程十零分鐘。又順便釘個寶峰湖的遊程圖參考 o下。



不過呢個圖作用其實不大。入到寶峰湖基本上條主要遊湖路線好易行,上樓梯跟住坐船遊湖落船沿路行番去個入口,大約兩個鐘就行完。







行完寶峰湖見仲有時間於是上 o左架出租私家車去埋黃龍洞。黃龍洞入口出面都有 o的景點可以影 o下相。





入到去主要參觀鐘乳石,同有程船仔你坐,哥日因為天氣凍又落雨入到去洞入面所有相機都積晒霞氣,結果乜都影唔到,所以冬天去的話記得同行友伴中預一部相機離開酒店前用膠袋密封定入到洞內至拿出來用。

離開黃龍洞之後再找架出租車回酒店附近武陵路食午飯。武陵源區內餐館菜式味道都幾 okay,跟山上的伙食比較實在好好多。





食完午飯便回酒店提行理出發去鳳凰。


留言