古爾瑪.花の牧場 - 印度之旅 2009 Day 6 上午

Blog in Progress
今朝本來諗住六點鐘起身,因為計劃明日朝早去水上菜市場打個白鴿轉,想今朝早啲起身睇吓咁早有冇 Shikara 會經過我地船屋,如果冇嘅話就要今日下午約定船仔天朝嚟接我地。點乜知原來達爾湖係有 morning call 嘅服務;一到朝早5點鐘湖上嘅居民就會開始早晨念經,我響船屋道兩個朝早都係比啲念經嘅聲音嘈醒。



我醒咗之後響張床道典咗陣,起身梳洗完出去露台差唔多都六點鐘。嗰陣個天都仲好黑,周圍靜嚶嚶,我當時個結論係咁早應該係截唔到船,都係要今日揾個時間約定條船明日嚟接我地 (不過原來呢個鐘數係可以截到 Shikara 嘅,呢個遲啲寫到菜市場嗰陣再講)。我響露台道行行企企,到個天光少少嗰陣開始見到有啲載住遊客嘅 Shikara 經過,我估應該係向菜市場方向駛去。冇幾奈有隻賣花嘅艇仔駛埋嚟兜生意,我幫襯佢買咗幾包種子番香港做手信。



再響露台坐多陣影吓相,跟住船屋屋主亦走出嚟同我地吹吓水影吓合照,冇幾奈廚房亦幫我地預備好早餐。



食完早餐接我地出發嘅 Shikara 亦已經到達船屋門口,成朝早攪完咁多嘢個日頭先至出晒嚟,果然早起身啲時間係好用好多。



今日早上嘅節目係去古爾瑪玩騎馬仔,呢個係自費活動,個團收 US$ 15 一位。我響網上一個 blog 道讀過一位驢客自己上古爾瑪騎馬嘅價錢,當時係 08 年,佢地3個人3隻馬加一個馬伕一粒鐘收費 rs300 一位,後來佢地加多個馬伕當幫幫當地經濟呢個再加 rs300,3個人總共使費 rs1200,平均每位 US$ 10。咁計落個團個 markup 都唔算太貴,同可以預期山上嘅當地人為爭旅行團生意情況會幾混亂,我地再自己去玩到時可能會亂上加亂,加上未必有足夠時間響山上自己安排馬匹馬伕,所以出發前我地都係諗住跟個團去玩呢個自費活動。



Shikara 駛到碼頭,幾架四駒車已經停響碼頭一旁等我地上車出發。古爾瑪位於斯里納迦西面,夏季期間遍地開滿鮮花,冬季則是積雪深厚,適合從事健行、騎馬和滑雪等各種戶外活動。從斯里納迦駒車前往約兩個多小時車程。唔講咁多住,有冇興趣跟我上車欣賞一吓去古爾瑪呢程車沿途上嘅風光呢~~



架四駒車行咗個零鐘頭比較直嘅山路,就響中途站停一停比我地去一去洗手間,響中途站一帶已經開始見到一啲幾靚嘅風景。上番車之後就係一段比較多彎嘅山路,行到咁上下我都開始見有些少暈車浪;如果食暈浪丸對你係有效的話,建議出發前拍定劑以備無患。



差唔多十一點我地終於到達花之牧場;出車前領隊已經叮祝我地到達之後唔好開車門落車住以免引起混亂。我地部車一停低,已經見到又人又馬圍住我地個領隊,十分鐘左右佢地終於傾掂數,19隻馬拉過嚟我地團人一人一隻,上馬然後向花之牧場進發。



行咗十零分鐘,馬隊響牧場一個較高位置停低比我地落馬影相。途中我地亦可以交部相機比馬伕幫手拍照。





影完相上番馬,我地個馬伕見我地開始熟習,響一些比較平坦嘅路段馬伕會放開韁繩比我地試吓自己控制馬匹。再騎十零分鐘路程番到起點,完成呢個花之牧場策騎之旅。



落馬之後再響周圍影咗陣相,跟住我地就上四駒車回程番斯里納迦。





番船屋食飯前領隊先響一個市集停一停比我地睇吓嘢買吓嘢。個市集叫 Meena Bazar,google map 坐標 34.0980166666667, 74.8103033333333。響嗰鼠你可以買到 All Kinds of Readymade Garments, Partywear, Kidswear, Hosiery, Cosmetics & Suit Cases etc ( ~ 廢話)。個市集隔離有間清真寺,響網上我都見過好多響入面影嘅相,不過領隊只係比我地十零分鐘時間停留,結果我都冇入到去參觀。



差唔多點幾兩點我地至番到船屋食午餐。


留言