Booking.com

先講吓呢度龍平滑雪渡假村係點環境。我哋到步落車嘅地方係呢度一個穿梭巴士停車場;喺呢個停車場會見到兩隻唔同顏色嘅巴士;紫色呢隻 Purple Bus 就係我哋由首爾坐過嚟龍平嘅巴士,相信主要係用嚟行長途線嘅巴士嚟。



另外呢隻橙紅色嘅,相信主要係行區內嘅短途線;我哋第二日去橫溪食飯,就係坐呢隻橙紅色嘅巴士過去。呢啲由龍平去區內嘅穿梭巴士線我會喺之後行程嘅篇幅度再詳細講吓。



下面個地圖記低咗幾個呢條渡假村入面嘅大樓同搭車嘅位置。唔計滑雪場本身,我哋喺呢條渡假村主要有三個活動位置。



由停車場可以進入渡假村入面一座叫 Tower Plaza 嘅大樓。呢座大樓有好幾間食肆同啲賣滑雪用品之類嘅店舖;渡假村入面其中一座酒店 Tower Condo 亦係喺呢度。因為呢間 Tower Condo 既近停車場亦近買 Ski Pass 同租滑雪用具嘅地方 Dragon Plaza,所以我個人就覺得如果預訂呢度啲酒店嘅話,Tower Condo 應該係最理想嘅選擇。不過我哋呢次入住嘅係距離呢度遠啲啲嘅 Greenpia Condo,咁嚟同走嗰陣我哋都要拖一段遠啲啲嘅篋,有啲啲冇咁方便咁囉



由 Tower Plaza 行多兩步就去到呢個渡假村入面另一座大樓 Dragon Plaza。



買 Lift Pass 同租滑雪用具全部都係嚟呢座大樓度搞掂。呢座大樓亦有好幾間唔同款式嘅食肆,特別係呢度一間 canteen,我見嚟呢度集訓啲學生,一日三餐就係喺呢間 canteen 度搞掂。



喺呢度玩滑雪嚟講,主要係要俾錢買兩樣嘢;先講吓第一樣 Lift Pass。Lift Pass 係一個証嚟;滑雪嗰陣要將個 Lift Pass 掛喺身上當眼嘅地方;滑雪場場內每條 Ski Lift 閘口度都有工作人員站崗檢查你掛住個 Pass,如果冇 Pass 又或者個 Pass 已經過咗鐘,就當然唔會放你入去搭 Lift 喇

另一樣係租滑雪用具;家陣你可以選擇雙板 Ski 又或者型啲嘅單板 Board。Ski 嘅租金比較平,同以我所見通常啲人都話初學嘅話 Ski 會比較易上手;不過要型嘅話就當然係 Board 型啲啦 。買 Pass 同租 Ski 或 Board 都係分唔同時段;你可以選擇踩足一日,玩早午晚是但一晝,又或者踩夜場。呢度個官方網頁就列出咗買 pass 同租用具喺唔同場次嘅價目嘞。



喺 Dragon Plaza 有個俾錢買 Lift Pass 同租用具嘅購票櫃位;如果你喺自備架生嘅話喺呢度買咗 Lift Pass 就出得去玩。如果要喺度租用具嘅話就必須要買埋 Lift Pass。買咗 Lift Pass 櫃位會印個証出嚟同俾條膠帶過你,方便你將個 Pass 掛喺身上當眼嘅地方。



租用具嘅話,購票櫃位會出張飛俾你,你就拎住張飛飛去樓下用具櫃位度出滑雪用具。出 Ski 同出 Board 係分開兩個唔同嘅櫃位。



租用具張飛度有地方俾你填你嘅姓名、聯絡電話同著幾多號鞋等等嘅資料;交咗張飛俾櫃位嘅職員,櫃位職員拎咗架生出嚟,你就要將一張你自己嘅証件,例如身份証、護照又或者酒店門匙卡之類同櫃位一手交一手;到你玩完還番晒啲用具俾櫃位職員之後就用張飛嘅票尾拎番自己張証件;所以去租滑雪用具之前記得要有張証件跟身。



由 Dragon Plaza 穿過一個停車場,就係我哋呢幾日入住嘅酒店 ~ Greenpia Condo。10 月頭我哋搞預訂機票酒店陣時本來一路都幾擔心一到雪季呢度好快會客滿冇房。不過嚟到 Check in 嗰陣個櫃位職員仲識 sell 我 upgrade 間房做滑雪場景房,又有得揀全榻榻米又或者其中一間雙人床房,咁睇查實間酒店都冇我當初想像中咁爆



Check in 嗰陣記得要問櫃位職員拎啲咁樣嘅折扣優惠券;去 Dragon Plaza 嗰邊買 Ski Pass 同租用具出示呢啲優惠券都會有七折優惠。



呢次我哋住嘅就係呢隻一廳兩房嘅單位。其中一間睡房有張雙人床,另一間就放咗四套榻榻米喺衣櫃度。間房可以舖到三張榻榻米,要舖埋第四張的話我覺得舖出廳會好啲。



個廳嘅面積都幾大吓咖,啫以我呢啲見慣劏房嘅香港人嚟講



廳度有個開放式廚房,有微波爐同明火爐,碗碟砂煲甖罉一應俱全,要煮九大簋都冇問題。房間有兩個浴廁,毛巾設備都相當乾淨。

同滑雪場其他 Condo 樓座一樣,呢座 Greenpia Condo 都有幾間食肆可以去搵吓嘢食。呢邊 Condo 仲有一間便利店,我哋出入搭電梯時不時都見到呢度啲住客由便利店將一車車即食麵車上房開餐的說

我哋今次入住呢度滑雪場嘅酒店房間環境算係唔錯,入房嗰陣啲設備亦相當乾淨衛生。

不過呢間酒店並唔係好似一般酒店咁日日幫我哋執房嗰隻;可能因為咁佢個酒店名先叫 Condo。

我哋住到第二晚發覺酒店冇幫我
哋換毛巾,要打電話叫酒店職員拎新毛巾俾我哋;同埋房間啲垃圾要倒的話都係要自己處理。除咗呢啲小問題之外呢間酒店都算係企理乾淨住得舒服嗰隻。