Rail Bike 江村鐵路自行車 - 韓國冬日滑雪自由行

Blog in Progress
哩日行程嘅第一站,係朝早先去春川踩一轉 Rail Bike 江村鐵路自行車。未講哩日朝早嘅行程點玩之前,想先講吓預訂 Rail Bike 車飛哩個問題。由首爾坐地鐵去到江村 Rail Park 其中一個起點金裕貞站,閒閒哋都講緊要兩個鐘頭車程;如果去到先發現個場客滿冇車,來回成四個鐘咁白行一趟嘅話,你都咪話唔陰公。所以今次點都想喺出發前搵辦法先辦妥哩轉 Rail Bike 嘅預訂,以免到時長途拔涉咁去到要摸門釘咁慘。

如果唔係韓國本地人,基本上係冇辦法通過江村 Rail Park 嘅官方網站預訂車飛嘅。今次出發前都花咗唔少時間去各大網站爬文搵辦法訂飛;見曾經有人可以寄電郵過去首爾國際文化中心訂飛,不過後來文化中心嗰邊停辦咗哩隻電郵預訂嘅服務,改為要親身去到佢哋喺明洞 M Plaza 5 樓嘅辦事處,先可以搵佢哋幫手代辦車飛預訂。另外亦見過有人到步後搵當地酒店民宿嘅工作人員幫手打電話預訂;亦有啲居住喺當地嘅台灣同香港人開咗啲 Facebook 專頁,透過哩啲專頁搵到哩啲當地華僑,俾多些少手續費咁就可以搵佢哋幫手代訂車飛。

不過上面講嘅哩幾種預訂途徑有啲就太麻煩,有啲就此終覺得唔係太可靠。最後我搵到一個叫 Funtastic Korea 嘅網站,見佢都叫做有個整整齊齊嘅網頁,於是最後決定試試幫襯哩個網站預訂今次去玩嘅車飛嘞。喺哩個網站訂飛係經 Paypal 過數俾錢嘅;入到個網站度搵到江村 Rail Bike 嘅網頁,跟指示填妥要預訂嘅時段選擇同啲個人資料,同喺 Paypal 嘅付款頁面完成個付款程序之後,跟住 Funtastic Korea 嗰邊會先發個自動回覆電郵通知佢哋已經收到我張單,電郵入面有 Order Number 同啲預訂詳情可以俾我核對番落咗嗰張單有冇問題。

我當時係喺 12 月頭辦妥個網上預訂,不過過咗三日都仲未見到 Funtastic Korea 嗰邊覆番張電子車飛過我。見隔咗咁多日都仲未收到對方回覆,於是我出咗個電郵去 Funtastic Korea 嗰邊問番張單嘅情況。個網站嗰邊都算係咁,差唔多即時就收到佢哋回覆話因為江村 Rail Park 嗰邊仲未覆實個預訂佢哋仲跟進緊。之後再過多三日,Funtastic Korea 嗰邊先經電郵寄咗張 pdf 格式,好似下面咁樣嘅電子車飛過我。



張電子車飛可以印出嚟,又或者透過手提電話嘅屏幕出示俾車站現場嘅售票櫃位;櫃位職員會跟據哩張電子車飛出番啲好似下面咁樣嘅正式車飛過你。



正式車飛上面印咗張飛所屬嘅時段同車型 (兩座位或四座位),上車玩之前現場嘅工作人員會對啱張飛先會俾你上車玩。



講完點訂飛,跟住可以講番哩日嘅行程嘞。朝早八點鐘咁上下,我哋由明洞站坐地鐵出發,先經 4 號線去到東大門歷史文化公園站;再經 2 號線到往十里站,再轉京義線到上鳯站,最後轉京春線,全程大約兩個零鐘車程,十點零鐘就到達金裕貞站嘞。



上面個地圖就記低咗我哋今次玩哩程江村 Rail Bike 嘅起點站、佢附近嘅金裕貞站、終點站同附近嘅江村鐵路站嘅位置嘞。



一出金裕貞站望向右手邊,已經可以遠遠見到 Rail Park 個大招牌。



向住個招牌方向行幾分鐘,就可以見到車站一橦橦書本型嘅特色外觀嘞。



距離十一點鐘開車仲有好多時間,可以先喺車站四圍行吓影吓相,再慢慢行過去售票櫃位出正式嘅車飛。



冬天應該係玩 Rail Bike 嘅淡季嚟,出飛嗰陣我問番個櫃位售票員,原來當陣時即場係仲有飛賣嘅。不過咁遠水路嚟到,可以唔搏嘅話當然係盡量唔搏,出發前先預訂車飛此終比較穩陣



哩度嘅 Rail Bike 分兩座位同四座位兩款,每個座位都設有腳踏;上車前要出示有效嘅車飛俾車站嘅職員查飛,上咗車之後啲工作人員會檢查車上乘客有冇扣好安全帶,一切冇問題嘅話就一二三齊齊踩腳踏開車出發嘞



哩日嘅天氣相當唔錯,天上藍天白雲之餘,路軌兩旁仲時不時可以見到厚厚嘅積雪。



沿途有山有水風景秀麗。



亦可以見到啲俾積雪覆蓋住嘅農地。



哩程江村 Rail Bike 分兩段車程,每段車程半個鐘多啲;完成第一段車程後會到達一個中途站。



喺中途站落車嗰陣要記住自己踩過嗰部車嘅車號,是關第二段車程喺要踩番自己之前嗰段踩過嘅嗰部車,唔可以同其他乘客坐過嘅車調亂。



喺中途站有十零分鐘休息時間,剛剛可以快手買條魚串補充吓體力



食完嘢跟住就要搵番自己之前踩過嗰部車,繼續第二段向江村站進發嘅車程嘞。



大約半個鐘多啲嘅車程,就到達終點江村站嘞。



喺終點站有工作人員幫你將部車駛上哩個機關將部車 U-Turn,部車轉咗方向之後再踩多兩步駛部車埋站,就完成哩程景靚好玩嘅鐵路自行車之旅嘞



由哩邊自行車終點站有兩個方法出番地鐵站,一個方法係由哩度步行廿零分鐘去附近嘅江村鐵路站。



而我地就選擇坐哩度嘅免費穿梭巴士番金裕貞站,喺金裕貞先搵地方食晏,之後再繼續下一站嘅行程。



金裕貞站附近有好幾檔食店都係賣當地出名嘅春川炒辣雞,不過同行有小朋友唔食得辣,好彩嗰度行行吓又俾我哋搵到間中華料理。



間食店出面有幾片俾積雪覆蓋住嘅農地,風景唔錯



今次嚟到韓國都食咗兩餐中華料理,感覺韓國人眼中嘅中國菜主要就係咕嚕肉同餃子。



不過我哋哩啲睇過吓韓劇嘅外地人,嚟到食中華料理就當然唔少得整番碟炸醬麵喇



食完個晏跟住行番過去金裕貞站嗰邊,準備搭地鐵前往哩日行程嘅第二站南怡島嘞。

留言