合歡山.銀河.觀星 - 搭客運公車台中自由行

Blog in Progress
哩晚食飯嘅地方,係傳說中台灣海拔最高嘅飯店 ~ 松雪樓。未開飯之前,先帶各位客官望吓哩晚嘅餐牌睇睇有乜東東食先。



查實選擇得兩個;台幣 $300 一位嘅自助吧,有飯有餸有湯有嘢飲;或者平均每位加多台幣 $300 叫多個火鍋。價位雖然比台中市區啲食店貴一截,不過此終哩間飯店喺山上差唔多係獨市生意,收哩個價諗落都唔算係好過份嘅。



哩日一路玩嗰陣都覺得奇怪典解一直都冇人問我交團費嘅?原來係等我哋食飯坐低晒嗰陣教官先逐一搵我哋收團費。教官收梗錢嗰陣大班團友已經圍住佢商量約佢聽朝早日出團嘅行程。

食飽飯行出去飯店外面散吓步,嗰陣見到個天空萬里無雲,心諗天氣咁正今晚個星空應該實冇走雞喇呱

Hea 咗陣教官就開始吹雞召集各方團友準備上車嘞,哩晚入夜之後我先真正感受到合歡山嘅天氣可以變化得有幾快。原本哩晚我哋係去武嶺亭度觀星嘅,不過去到武嶺落車嗰陣發覺本來萬里無雲嘅天空一瞬間就俾啲雲霧完全遮蓋 。我哋喺武嶺等咗一陣見個天色都冇乜好轉,教官決定轉移陣地返去我哋之前睇日落嘅主峰碰碰運氣嘞。



話時話哩位邱教官帶合歡山團的確係帶得幾有 heart 不得不俾個讚嘅 ;就算某時某地嘅天氣唔配合,佢都會以佢行走合歡山多年嘅經驗,盡人事幫團友搵其他位置試試可唔可以避開啲比較差嘅天色。



起初去到主峰嗰陣依然係四周煙霧迷漫,不過好彩等咗一陣,啲雲霧終於開始消散 。一見到個星空走番出嚟,我即時快手快腳擸架生起壇影星嘞。



四圍漆黑一片,就算手上有電筒我都只係留喺鋪咗石屎嗰段山路嗰度影星。喺伸手不見五指嘅環境之下,再行高少少嗰段山路對我嚟講實在太剌激唔夠胆行上去



之後喺主峰嘅一個鐘時間裡面個天空都時不時會俾啲雲霧遮蓋;我哋大約喺主峰上面逗留到夜晚八點,教官就吹雞召集各方團友上車,準備逐一車我哋返民宿嘞。



出發去台中前幾日我都經常會睇吓台中嘅天氣預報,嗰陣睇見我去台中嗰幾日喺市區嘅天氣基本上都唔係太差,不過就好奇怪清境嘅天氣預報就幾乎每日都有雨落。坐完由合歡山返民宿嘅哩段車程之後我先至明白,原來清境天氣預報嘅雨天有時可能只係啲好局部地區性嘅大雨嚟。



嗰晚坐車回程嗰陣,部車行咗冇幾耐就由一個重可以睇到星空嘅天氣狀況突然間變成傾盤大雨;到教官載我哋去到國民賓館附近,團友們逐個落車歸家嗰陣啲雨就突然間冇晒。



大約夜晚九點鐘教官車我返到民宿門口,哩日喺合歡山嘅行程到哩度亦正式完滿結束嘞。



見邱教官哩個上合歡山嘅旅行團隊都算係辦得唔錯,加上睇到好幾個回應都有興趣想知哩個團隊嘅聯絡方法 …… 就喺度幫哩個團隊賣個廣告啦 。上面張卡片印有聯絡哩個團隊嘅電郵地址同電話號碼;除咗卡片上面嗰個電郵地址之外,亦可以試試另一個電郵地址 o0938083400@hotmail.com;我出發前同哩個團隊做預約嗰陣,邱教官嗰位同事就係用哩個電郵地址回覆我的說。嗰陣我經電郵聯絡到邱教官嗰位同事之後,嗰位同事亦經電郵俾咗佢嘅手提電話號碼同 Line ID 過我方便我去到台中嗰陣聯絡佢哋。不過嗰個電話號碼同 Line ID 都係啲個人帳號嚟,所以唔係太方便喺網上公開。跟據我上次搵佢哋預約出團嘅經驗,加上睇見哩度嘅回覆,發覺經電郵聯絡嗰邊查實都唔容易;嗰邊覆電郵好多時都覆得好慢,我嗰陣出咗電郵俾佢哋之後都係要隔幾日先收到佢哋嘅回覆。我估跟哩個團上山嘅大部份都係台灣本地人,而台灣本地人約團嘅話,相信佢哋都係經電話做預約嘅比較多。可能因為咁,哩個團隊好似唔係太習慣經電郵去接啲由外地嚟嘅預約。所以如果真係冇辦法經電郵聯絡到佢哋,我估可以跟卡片上面嗰個電話號碼試試打電話過去同佢哋做預約睇吓得唔得。

留言

  1. join 咩團可以係合歡山睇星星?

    回覆刪除
  2. 準備篇有提過,我係跟邱教官個團上山嘅。佢哋嘅電郵地址係 o0938083400@hotmail.com,你可以試試出個電郵過去問問。

    回覆刪除
  3. 你好,之前電郵一直無覆,可否比佢地wechat id我直接聯絡

    回覆刪除
  4. 當時教官嗰位同事係用 line 同我聯絡嘅,不過嗰個 line 帳戶係一個個人帳戶嚟,我覺得將人哋個私人帳戶喺網上公開好似唔係太好;抱歉哩個幫你唔到 :-U。
    之前俾你嗰個電郵地址 o0938083400@hotmail.com 係教官嗰位同事覆我電郵用嘅地址嚟,教官張卡片上面另外有個電郵地址 willie0414@hotmail.com,你試吓用哩個地址睇吓搵唔搵到佢。如果哩個地址都唔得就不如試吓打電話俾佢,佢卡片上面寫嗰個電話號碼係 0988-350586。

    回覆刪除
  5. HELLO,請問合歡山之後是否回台中火車站,之後再去清境,如不,如何去。 動物興趣不太,就風景而言,溪頭好或清境好,如差不多,是否去溪頭方便些。

    回覆刪除
  6. 上合歡山一般都是跟清境當地的日出或日落團上山,完成山上行程之後團隊會接送團員返回清境入住的民宿。合歡山距離清境大約 45 分鐘車程,而清境距離台中火車站差不多兩個半小時車程;上合歡山的話通常都會在清境找民宿住一至兩晚,行完清境和合歡山的景點之後再返回台中。

    搭公車去清境的方法我在 ~這篇遊記~ 中有詳細講到;預約上合歡山的話,可以找在清境入住的民宿負責人幫忙,又或者參考這篇遊記的 ~準備篇~ 內所述資料,試試預約邱教官的合歡山團隊。

    由台中去溪頭大約一個多小時車程,車程的確比由台中去清境的短。至於溪頭和清境那處的風景比較好這問題,可能我在清境和合歡山那兩天的天氣比較好的關係,主觀地我對清境的印象較好;如果兩個地方只可以選擇其中一個去的話我會比較想去清境多一點。

    回覆刪除

發佈留言