Dyrholaey ‧ Reynisdrangur ‧ Vik - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
食完飯繼續沿住一號公路進發,大約半個鐘車程就到達我哋哩日入住嘅民宿 Sólheimahjáleiga Guesthouse,下面個地圖就記錄咗由哩間民宿去到 Vik 哩段路之間,我哋到過嘅幾個地方嘅位置。我哋先喺民宿辦理入住手續同放低啲行李,之後再繼續向 Dyrhólaey 進發。



由 1 號公路 Ring Road 轉入去 Dyrhólaey 嗰條 218 號公路嘅尾段係一條碎石爛路嚟,哩段行車路應該係我哋今次成個冰島行程當中,揸過最得人驚嘅一條車路嚟;哩條路窄不特止重要係好崎嶇吓,行車嗰陣架車左搖右擺咁,不過總算無驚無險 安全到達哩個景點附近嘅一個停車場。



由停車場可以行過去 Dyrhólaey 一個都幾廣闊吓嘅空地,空地嘅四周查實都係臨海嘅崖邊,沿住崖邊居高臨下可以睇到 Dyrhólaey 幾度著名嘅風景;當我哋行到崖邊嘅一處遠望,首先睇見嘅係一條長長嘅黑沙灘。



由黑沙灘哩邊行過去另一邊嘅崖邊,可以望到一座巨大嘅 Rock Arch;查實哩度就咁睇張相同喺現場睇嗰個感覺係好唔同,哩座 Rock Arch 實際上係非常之巨型,當時我行到崖邊第一眼望到哩座巨石嗰陣,真係有少少震憾嘅感覺㗎;夠膽嘅話查實由嗰個空地度係有陸路可以行上去哩座 Rock Arch 上面,不過我膽細離遠望吓就已經夠晒皮喇



我哋四圍行嗰片空地中間有一座孤單的燈塔,亦係嚟到 Dyrhólaey 哩度例必要影番張相嘅景點嚟。



除咗上面講哩幾個景點之外,夏天喺 Dyrhólaey 哩度亦有機會可以睇到一種喺冰島棲息嘅著名海鳥 Puffins;不過我哋今次嚟到唔多夠運,個場巡過一圈我哋連雀毛都揾唔到一條



行完 Dyrhólaey 之後嗰站本來應該係先去 Reynisdrangur 會比較順路,不過因為之後嘅行程我哋要到隔日嘅晏晝先夾到時間地點去超市上貨;喺 Vik 有間 Kjarval 黃昏 6:00 pm 就收檔,而哩間 Kjarval 就係我哋哩兩日行程中路過最後一間可以補充糧草嘅地方嚟;為免太晏去到摸門釘,於是就算行多一轉回頭路都好,我哋都要先去一轉 Vik 入貨,入完貨再揸返轉頭去 Reynisdrangur 繼續行程。

上齊貨跟住就上返車開 GPS 機準備出發去下一站喇;喺部 GPS 機度輸入好目的地嘅資料之後,我哋就發覺嗰部 GPS 機顯示嗰條路線好似有啲唔妥咁,由 Vik 去 Reynisdrangur 部 GPS 機會教我哋行一條冇公路編號嘅山路 (下圖橙色路線);嗰條山路望埋去好斜吓同埋成條路都係啲碎石路嚟,哩條路嘅路況比我哋之前去 Dyrhólaey 嗰段 218 號公路更差。見條路咁嘅環境加上見地圖顯示哩段路程都唔係短,於是我哋決定都係避一避哩條爛路轉行第二條路比較穩陣。



查實哩次冰島嘅旅程當中,我哋間唔時都會碰到哩種狀況,就係部 GPS 機有時會基於最短路線嘅運算,指咗去啲好偏僻好難行嘅路段。對自己嘅駕駛技術同部車嘅性能有信心嘅話就幾爛嘅路都當然可以照行喇,之但係好似我哋咁比較想行得穩穩陣陣嘅話,出發前就最好先上 road.is 睇清楚可以去得到目的地各條路線嘅選擇,預先計劃好可以避開啲 unpaved road 嘅行車路線。

我哋由 Vik 開車,先經 1 號公路再轉去 215 號公路 (上圖紅色路線),哩段路程雖然比嗰條無名嘅爛路遠咗少少,不過全程都係啲已經鋪靚晒嘅柏油路,行車嚟講會安全好多。大約揸咗半個鐘嘅車程,我哋就到達哩日行程最後嘅一個景點 Reynisdrangur 嘞。出發之前刨資料嗰陣,對 Reynisdrangur 嘅印象係一個人煙稀少而寧靜嘅海邊石灘嚟,點知嚟到發覺哩度直頭熱鬧過假日嘅淺水灣



嚟 Reynisdrangur 哩度主要係睇奇石;我哋泊好架車之後就向住海邊嘅方向行過去,沿途首先見到嘅係一座玄武岩;哩度啲遊客嚟到個個都爬上去嗰座玄武岩嘅石柱上面影相,有啲就直頭打晒躉喺上面呆坐看海,喺嗰度要搵個無其他人嘅靚位影張相查實都唔係容易。



座玄武岩對出有個石灘,石灘後面有個玄武岩洞,據講話哩個岩洞係由於長年累月嘅風蝕而形式成。



由武岩洞望向海邊,可以見到兩座玄武岩石柱屹立喺海浪之中。



而沿住海邊就係一條佈滿石春嘅長灘。



由石灘哩度可以遠遠望見我哋之前喺 Dyrhólaey 睇到嗰座 Rock Arch。Reynisdrangur 哩度啲風浪查實都好大吓,聽講話曾經有遊客就喺石灘哩度俾大浪捲走咗。

喺 Reynisdrangur 逗留咗大約一個鐘,見都差唔多到晚飯時間,大伙兒就出車返去 Vik 揾地方開飯嘞。喺出發前已經刨過吓啲資料,見 Vik 有間舖號叫 Víkurskáli 嘅餐廳好似都幾抵食。



喺哩間餐廳前面有個 N1 嘅自助加油站,我哋見部車都差唔多冇咗半缸油,本來係諗住嚟到哩度食飯之餘順便打返爆個油缸嘅。點知我哋嚟到嘗試插卡開油槍嗰陣,發覺先前買嗰兩張 N1 卡竟然兩張都開唔到支油槍;查實出發前刨資料嗰陣我都見好多人提及過 N1 油卡失靈哩個情況,勢估唔到喺冰島第一次入油就俾我哋碰上,認真黑仔;不過都算不幸中之大幸我哋哩次重有半缸油頂住,可以等第二日去到下一個油站先入油問題都唔係太大。查實喺冰島自駕嚟講,每次見油缸冇咗一半咁上下,就最好準備定要揾油站入油;我哋哩次環島嘅行程有時一整日都只係經過一兩個油站,如果好似我哋哩次咁撞啱個油站啲設施玩嘢失靈又同時唔夠油踩到去下一個油站嘅話,到時都會相當頭痕。



入唔到油咁唯有先喺附近泊低架車準備入餐廳開飯嘞,入餐廳之前見到餐廳出面嘅空地有一大片魯冰花田,於是大伙兒又喺度影咗陣相先入餐廳開飯。



哩間餐廳除咗賣漢堡包餐之外,亦有幾款碟頭飯可以選擇。查實揀哩間餐廳最主要嘅原因都係因為哩度夠平,百零文港幣就可以搞掂一餐晚餐,喺冰島嚟講應該算係相當之抵食。



食完晚飯已經差唔多夜晚八點,食飽之後我哋就出車揸返去位於 Sólheimahjáleiga 嘅民宿休息,哩日嘅行程亦就此完成嘞。

留言