南怡島 - 韓國冬日滑雪自由行

Blog in Progress
哩日行程嘅第二站係南怡島 (남이섬);我哋由金裕貞站出發坐四個站地鐵,首先到達加平 (가평역) 鐵路站。



一出加平站隔住個廣場遠遠就望到個的士站。



排隊等咗大約廿分鐘就上到車。



十分鐘咁上下車程,就到達去南怡島嘅渡船口嘞。



上面個地圖就記低咗由加平站到南怡島兩邊渡船口嘅幾個交通位置。



我哋先喺售票處買飛上船,哩程來回船飛大人盛惠每位 W8,000,小朋友就每位 W4,000。



買完飛剛好趕及一班就快開出嘅渡船。



船程十分鐘左右,喺甲板上面睇下風景影幾張相,話咁快就到咗對面岸。



在陽光普照的一天踏上傳說中嘅南怡島共和國



上岸後第一個人人排住隊影相嘅地方,就係碼頭旁邊哩座用噴泉整出嚟嘅大冰柱。



影完相我哋先沿住江邊散步路行吓嗰邊啲白樺樹林。



跟住行番過去中央紅松路嗰邊,沿住條林蔭大道一直行,沿途影吓相睇吓啲店舖又買吓嘢食咁。



唔覺唔覺行到去拍冬日戀曲嗰條水杉路嗰陣個日頭都已經收晒



回程番到去碼頭嗰邊天都已經黑齊。我哋六點零鐘坐船過番對面岸,諗住截的士番加平站回程番首爾。



夜嗎嗎喺碼頭出面個停車場一時間都唔知點截的士,本來諗住要步行行番去加平站 ,行行吓先發覺原來沿住向加平站方向嗰條車路行上少少,就有個去加平嘅巴士站同埋的士站。

喺加平站原本係諗住坐要轉幾次站嗰隻普通列車番首爾嘅;點知剛啱等車嗰陣嚟咗部 ITX 列車,我哋又冇睇清楚上咗部車,部車關咗車門嗰陣我哋先醒水自己上錯車 。我哋去到坪內好坪站落車嘅話查實都冇人查飛,可以就咁落車轉番去搭普通嘅列車。不過同行朋友想將錯就錯情願補飛都費事行多轉,結果我哋三大兩小五個人補咗萬幾 Won 飛,直接搭部 ITX 去到清涼里站再轉車番明洞。不過咁搭法就唔可以好似正式買飛咁有位坐,要全程罰企



夜晚八點幾番到明洞,本來晚餐諗住試吓本旅遊書推介嘅洪博士碳火烤肉嘅,點知去到發現間舖已經摺咗 。結果喺附近求其搵咗間食 Shabu Shabu 嘅撞咗入去。食完飯再喺附近行多陣夜市,跟住就番酒店沖浪瞓覺,义足電準備明日喺韓國最後一日嘅衝刺嘞。

留言