黑色城堡 Dimmuborgir 迷宮遊戲 - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
Dimmuborgir 喺一個遍佈著火山活動特有地形嘅一個景點嚟,話說二千三百年前,喺 Þrengslaborgir 同 Lúdentsborgir Crater 一次嘅火山爆發,當時岩漿流入位於 Dimmuborgir 嘅一個湖度,湖中嘅水份被岩漿蒸發,水蒸氣由岩漿冒出,當岩漿喺咁嘅狀況之下冷卻凝結,最後就形成家陣喺 Dimmuborgir 所見咁一座座岩柱咁嘅地貌。



喺哩啲岩柱當中有好幾條互相交錯嘅步道,而其中一條步道中有一座形狀比較奇特、名為 Kirkjan 嘅岩洞。



嚟到 Dimmuborgir 嘅遊人好多都會嘗試從場內縱橫交錯嘅步道當中尋找 Kirkjan 嘅所在,而尋找嘅過程就好似玩梗一個迷宮遊戲一樣。



查實如果冇乜準備過就咁行入去 Dimmuborgir 嘅話,要揾到 Kirkjan 絕對唔係一件容易嘅事。不過我哋用梗嗰個 Maps.Me 離線地圖有晒哩度啲步行徑嘅準確路線同 Kirkjan 嘅準確位置。



揸住張貓紙入場玩,咁要揾到 Kirkjan 就完全冇難度嘞



我哋揾 Kirkjan 途中見到另一個差唔多樣嘅岩洞,我喺出發前睇人哋啲遊記嗰陣都見過有人誤以為哩個岩洞就係 Kirkjan。



揸住張貓紙咁嚟玩,唔使一個鐘我哋就 KO 咗哩個迷宮,揾到哩座傳說中嘅 Kirkjan Lava Cave 嘞



冰島語 Kirkjan 係 “Church” 教堂咁嘅意思,至於點解叫哩個岩洞做 “Church”,睇睇佢嘅長相應該唔難明白。



以前啲冰島人有鋪癮好鍾意將啲喺霧中睇唔清楚嘅事物屈佢做精靈,喺 Dimmuborgir 哩度嘅柱狀岩亦曾經係哩啲被屈嘅對像嚟。



亦因為哩啲小精靈嘅傳說,Dimmuborgir 曾經被古時嘅冰島人認為係連接人間同地獄嘅地方。



北歐挪威基督教嘅傳說中,Dimmuborgir 喺撒旦登陸嘅地方,冰島語 Dimmuborgir 就係「黑暗堡壘」咁嘅意思。



大約晏晝兩點我哋行返出 Dimmuborgir 嘅出入口,諗住出車返去 Reykjahlíð 嗰間 Samkaup 借個洗手間用一用順便喺嗰度食埋個晏。不過嗰度啲烏蠅真係太多太討厭,去完個洗手間發覺實在係頂唔順啲烏蠅嘅滋擾,最後大家決定都係喺車入面簡單咬兩啖生果乾糧頂住個肚先,去到 Akureyri 先再揾地方補飛。

留言