赫爾辛基 Stockmann ‧ Havis Amanda 阿曼達銅像 ‧ Market Square - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
行出機場出入境大堂有個巴士站可以揾到一條 615 號巴士線嘅總站,今次我哋來回萬塔機場同赫爾辛基都係坐哩條巴士線。



因為喺機場同赫爾辛基兩邊都係總站上落,所以坐哩程巴士我哋唔使擔心到站唔識落車,沿途唔使望實個 GPS 地圖可以安心睇吓風景。



由機場到赫爾辛基約莫大半個鐘車程,大約中午十二點半我哋就到達赫爾辛基市內 Railway Square 附近嘅巴士總站。



下面個地圖就記錄咗我哋到步赫爾辛基之後幾個活動嘅位置。



落車之後我哋都係向住啲熱鬧多人嘅地方行,諗住一路隨意行吓街影吓相一路揾地方食晏醫肚。



我哋落車嗰個巴士站對出有個廣場,入到去見到好多賣熟食嘅檔攤,我估可能剛啱哩日星期日廣場度有啲美食節之類嘅活動搞梗都未定;事關喺芬蘭我基本上係一個唔識字嘅文盲,所以實際上嗰度搞梗個乜嘢嘅活動就不得而知嘞。





我哋喺 Helsinki 哩日成日都係藍天白雲咁,算幾好彩成個旅程嘅最後一日都可以碰到好天氣。





出咗廣場之後蕩吓蕩吓蕩咗去 Stockmann 門口,Stockmann 係歐洲一個擁有過百年歷史嘅零售集團,佢嘅百貨公司同數百家時裝店分佈全球十七個國家,而哩座位於赫爾辛基嘅百貨旗艦店嘅面積就超過五十萬平方尺,係北歐最大嘅百貨公司嚟。



可惜我哋喺 Helsinki 逗留嘅時間有限,哩日都係想將啲時間用嚟行吓啲景點,所以我哋都冇入去哩間 Stockmann 嘅旗艦店度參觀吓。



喺 Stockmann 附近碰到一個玩音樂嘅街頭藝人,見佢套揾食架生都整得幾得意。



喺赫爾辛基嘅街上散步,差唔多條條街都可以見到幾橦好有歐陸風格嘅建築,例如哩座喺 1899 - 1901 年間建成嘅 Pohjola Insurance Building,就係一座典型嘅芬蘭民族浪漫風格 (Finnish National Romantic Architecture) 嘅建築嚟。



喺 Stockmann 附近睇咗幾間餐廳,朋友最後決定幫襯哩間日本料理食晏醫肚。



喺哩間餐廳我哋唔算食得好貴,平均每位落樓都係 EUR 10;食過晏晝之後,我哋就由漫無目的嘅遊蕩模式轉向目標模式進發嘞。



我哋由日本料理餐廳行返出去 Stockmann 樓下,又見到另一組玩大小提琴嘅街頭藝人表現。



哩日我哋行程嘅第一個目的地係 Suomenlinna Sveaborg 芬蘭堡,要去芬蘭堡首先要去 Senate Square 附近嘅一個碼頭。



Senate Square 廣場對面近海邊碼頭有一座噴水池,噴水池中央係一尊大海女神阿曼達 (Havis Amanda) 嘅青銅塑像,哩座銅像亦係嚟到赫爾辛基嘅遊客一個熱門打卡嘅地點嚟。



行到 Senate Square 之前我哋會先經過 Market Square,哩個廣場有個都算幾熱鬧吓嘅市集,由鮮花水果、海鮮熟食到服裝飾品雜貨哩度通通都有賣。



如果有時間嘅話喺度食吓嘢揀吓手信,要消磨一兩個鐘時間查實完全冇難度,不過哩日我哋喺 Helsinki 嘅時間有限,只可以經過係咁兒望一望哩個市集。

留言