Gullfoss 黃金瀑布 ‧ Skalholt Church & Turf House 冰島草屋 ‧ Kerid 火山湖 - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
哩日金圈之旅嘅天氣相當好,全日都陽光普照。我哋去到 Gullfoss 嗰陣,遠遠望埋去已經見到大大條彩虹掛咗喺座瀑布前面。



Gullfoss 古佛斯瀑布,又名黃金瀑布,係冰島第二大嘅瀑布嚟。哩個瀑布係屬於一種兩階段式嘅段差瀑布,瀑布分為兩部分,高度分別係 11 米同 21 米。



低啲嗰層瀑布旁邊有一條小徑可以行上去高啲嗰層瀑布嘅前面,不過哩條小徑同條瀑布之間嘅距離真係好近,行過嗰陣都好難避免會輕輕整濕個身。



冰島啲超市大部份都收得好早,哩日重要預足夠時間去到 Selfoss 買餸煮飯,嗰邊有間 Krónan 超級市場到夜晚八點就會收檔。我哋喺 Gullfoss 逗留咗差唔多一個鐘,見時間差唔多就動身出車 ,沿住 35 號公路向 Selfoss 進發嘞。下面個地圖就記錄咗哩段車程嘅路線同沿途啲景點嘅位置。



喺去 Selfoss 嘅途中會經過兩個景點,可以快手快腳落車影張相打個卡。首先到達嘅係 Skálholt Church;不過我哋真正有興趣嘅查實唔係哩間教堂,而係佢旁邊一間冰島傳統嘅草屋。



冰島一年當中超過一半時間都係冰天雪地,所以當地人喺起屋嗰陣都會諗好多唔同嘅辦法去保持室內溫暖;現代嘅方法就係例如靠地熱水源為居室加熱,多用鐵皮作為建屋嘅外牆物料,令房屋更易吸收陽光嘅熱力等。古時冰島未有哩啲現代嘅建屋物料同技術嗰陣,就靠草屋 Turf House 哩種獨特嘅建屋方法嚟保持居室嘅溫暖嘞。



喺草屋哩度係咁兒逗留咗陣,跟住就繼續沿住 35 號公路向下一站 Kerið Volcanic Crater 進發嘞。



嚟到 Kerið 入口先發現原來哩個景點要俾錢先有得入場,入場費就盛惠每位 ISK 400 大元



查實哩次行程中計劃咗會去嘅咁多個 Crater 當中哩個 Kerið 算係比較細嘅一個。



不過個 Crater 細查實都有個好處,哩度係我哋唯一一個夠胆行到去坑底湖邊嘅一個 Crater 嚟。



可以行得落去主要有兩個原因,一來就係哩個 Crater 嘅面積比較細喇,二來哩度都整咗啲步行路徑同階梯,方便啲遊人行落去坑底嘅湖邊度。



之後去嗰啲 Crater 就冇哩啲設施嘞,如果要好似哩度咁走到落去坑底嘅話都會係一件幾危險嘅事情嚟㗎。



睇完 Kerið 火山湖哩日嘅行程基本上完成,我哋繼續沿住 35 公路進發,臨入城之前轉返入 1 號公路 Ring Road 就到達哩晚落腳住宿嘅地點 Selfoss 嘞。到達 Selfoss 之後先去哩晚落腳嘅民宿辦理入住手續同放低啲行李,跟住就出車去附近一間 Krónan 超市上貨買定哩兩日嘅糧草嘞。



講到超市又分享吓就我哋所見喺冰島嘅一啲街市行情啦 。出發前刨資料,見有個網站講話喺冰島買餸要平嘅話就最好幫襯大城市嘅大型超市例如係 Bónus 同 Krónan 嗰啲;我哋喺冰島去每間超市買嘅嘢多數都唔同,想印証哩個講法真唔真,要做比較查實都唔容易。喺冰島我哋買得最多嘅應該係香蕉,以香蕉嚟講,就我哋所見 Bónus 賣得最平,唔同地點嘅幾間 Bónus 都係賣 ISK 259/kg,喺 Selfoss 嘅 Krónan 同 Vik 嘅 Kjarval 都賣 ISK 269/kg;喺 Husavik 有間 Nettó 就賣得最貴,要 ISK 279/kg。

除咗香蕉,我哋亦有喺唔同嘅超市買過蕃茄;我哋喺 Akureyri 一間 Bónus 買 500 克蕃茄要 ISK 359,喺 Reykjahlíð 一間 Samkaup Strax 同樣買 500 克蕃茄就要 ISK 380。以哩啲少量嘅資料嚟睇,的確有機會係幫襯大型超市會比較平,特別係 Bónus 哩間超市好似係零舍抵買啲咁。如果有得揀嘅話,去到冰島不防多啲去 Bónus 同 Krónan 哩兩間大啲嘅超市入平貨。

另外一般人都會認為冰島嘅物價偏貴,咁如果講話去餐廳食飯嘅話就一定係㗎嘞,好普通一餐 fish & chips 平均每位落樓都要港銀嚿幾水,好少少嘅餐廳食一餐兩三嚿水係好平常。之但係如果係自己餐飯自己煮嘅話又係點情況呢?我又記低咗喺冰島嘅一啲超市物價做咗少少比較。
  • 喺冰島買過芹菜 ISK 260/kg,啫大約 HKD 10.9 一斤,寫哩篇遊記嗰排喺香港啲街市格價見芹菜一斤賣 HKD 12。
  • 喺冰島生菜買過 ISK 160/kg,大約等於 HKD 6.7 一斤,香港街市價就大約 HKD 10 一斤。
  • 西蘭花喺冰島買過 ISK 379/kg,大約係 HKD 15.9 一斤,香港街市價大約 HKD 12 一斤。
  • 包裝粟米喺冰島買過包 300 克包裝盛惠 ISK 198,大約 HKD 13.7 一包,香港超市嘅包裝粟米轉返同等重量就大約 HKD 18。
  • 青提子喺冰島買過包 500 克特價 ISK 350,啫大約係 HKD 24.2,香港佳寶同等重量就賣 HKD 13.2。
  • 雞塊喺冰島買過包 ISK 964 /kg,啫大約 HKD 30.2 一磅,香港超市咁上下樣嘅雞柳就賣 HKD 20 一磅。
  • 煙肉喺冰島買過包 ISK 1,598 /kg,大約 HKD 110.4 /kg,香港超市就賣 HKD 147 /kg。
  • 喺 Akureyri 一間 Bónus 買過包肉眼扒盛惠 ISK 3,998 /kg,啫大約 HKD 276.2 /kg;我用肉眼判斷咁上下質素嘅肉眼扒香港超市就賣 HKD 227 /kg。
  • 最後係杯麵,我喺冰島食過一杯 Thai Choice Cup 盛惠 ISK 179,啫大約 HKD 12.4 一杯,香港啲印尼舖頭咁上下樣嘅南亞杯麵就賣 $6 一杯。
睇返上面啲物價比較,似乎喺冰島肉食方面一般都賣得比香港貴,不過好多蔬菜類食物就比香港嘅超市同街市平。拉返勻嚟計,自己煮飯就點計都會比起去餐廳食平一大截喇。

留言