Egilsstadir 住宿 ‧ AtHome Apartment - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
我哋之前入住嘅民宿間間都有個接待處,咁好自然跟住 GPS 地圖嚟到第一件事就諗住揾個接待處喺邊啦。之但係嚟到見到哩度得個停車場四圍人影都冇隻 (停車場對面重要係一個墓地嚟)。我哋喺停車場度搲晒頭,搲咗陣先醒起我出發前出咗電郵去每間預訂咗嘅民宿度,知會聲我哋將會大約乜時間到步,以防預訂嗰陣有乜錯漏可以出發前拆掂佢;而當中大部份民宿嘅回覆都係話收到我個電郵同提返佢哋接待處嘅辦工時間之類咁,之但係哩間民宿就比較特别,佢哋係覆咗個電話號碼過我,叫我一到步就打電話俾佢。



諗到哩度我先醒水識得拎個電話出嚟;打完電話同佢哋講話我哋到咗嗰個停車場之後,就見到民宿嘅負責人由停車場四周嘅其中一座大廈度行出嚟。原來哩檔民宿出租嘅係啲多層住宅嘅單位,因為屋苑本身冇地舖樓層可以做接待處,所以嚟到只可以用電話聯絡民宿嘅負責人出嚟帶我哋入屋。



哩間民宿嘅舖號叫 AtHome Apartment,位於 Egilsstaðir 市內,房租一晚盛惠 ISK 32,204 大元,上面個地圖就記錄咗哩間民宿嘅位置。



哩晚我哋落腳嘅哩間民宿地方非常之咁寬敞,三間大房有 twin beds 亦有 double bed。



客飯廳地方亦相當闊絡,一個客廳做得兩間香港啲劏房豪宅。



飯廳係一個開放式嘅廚房,加一張放喺客廳前面嘅大餐枱。



浴室嘅空間一樣好大,哩度嘅床鋪毛巾同浴室設施都算幾乾淨。



重有哩個洗衣房,整咗兩部洗衣機同一部乾衣機。原本我哋係諗住入屋放低啲行李,煮個簡單嘅下午茶,大約晏晝 5 點零鐘就出發去哩晚嘅行程。點知一見到個咁正嘅洗衣房一個二個都掛住洗衫唔肯起錨,最後搞到六點幾成七點先舍得出發

留言