Falljokull Glacier 冰川健行 - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
我哋出發去冰島之前已經預約定哩日朝早十一點出發嘅冰川團;朝早十點半我哋由停車場揸車返去 Skaftafell 嘅遊客中心,起行之前重有半個鐘時間俾我食埋個早餐先出發。

去冰島行冰川嚟講,我估 Skaftafell 應該算係其中一個最熱門嘅地方嚟。我哋出發前格過兩個喺 Skaftafell 嘅短途冰川團,一個係Icelandic Mountain Guide 嘅 Blue Ice Experience,而我哋幫襯嘅就係另一間舖號叫 Glacier Guides 嘅 Glacier Wonders 冰川團。查實哩兩間嘢出團嘅種類同價錢我覺得差别唔大,幫襯 Glacier Guides 主要係因為佢哋哩個初階團喺朝早十一點出發,比較夾到我哋當日嘅行程時間。哩個團全程來回大約三個半鐘,團費就盛惠每位 ISK 10,990 大元。

我哋出發之前已經上網辦好晒預訂手續同用信用卡俾咗錢,喺 Glacier Guides 個辦事處只要出示返之前印定喺網上報團嗰張通知單比辦事處啲職員核對就可以。不過因為行冰川用嗰對冰爪要綁喺高筒嘅行山鞋度先可以著得舒服,我哋咁多個都冇著哩款行山鞋,所以每人要科多 ISK 1,000 租對啱綁冰爪嘅行山鞋。



出發前啲工作人員會幫我哋每個人度啱冰爪嘅尺碼,然後連埋支冰斧咁樣一套俾我哋各自揸手,擸齊架生就準備上車出發嘞。



見我哋成個團都係初次行冰川嘅小學雞,大會特別安排咗一部校巴載我哋去冰川



架校巴由遊客中心出發,大約開咗十零分鐘就到達一個通往 Falljökull Glacier Tongue 嘅起步點嘞。



起步點同冰川都有一段距離,我哋先要行一段咁樣嘅山路先可以到達冰川入口嘅位置。



大約行咗半個鐘去到一條水流都幾急吓嘅河道前面,河道中間搭咗一條簡陋嘅木橋。



領隊喺河道前面停低俾我哋影一陣相,同提醒我哋要影相嘅就務必喺哩個安全嘅位置影飽佢,一陣過橋嗰陣就千萬唔好再拎起部相機免生危險。過咗條河再行上一度斜坡,由落巴士嘅起步點計大約行咗半個鐘,終於到達冰川嘅入口嘞。



入冰川之前當然要先著返對冰爪喇;領隊會先示範綁冰爪嘅步驟,我哋跟住示範嘅方法綁好對冰爪,跟住就起步行上去冰川上面嘞。上咗冰川地帶之後,領隊會先簡單咁講解吓啲例如點喺冰川上斜落斜之類嘅安全步行方法。查實哩度嘅冰川講景色靚嚟講,就老老實實的確係嘛嘛;一來可能係我哋去嗰日天陰陰咁冇乜陽光,我哋又只係行個初階級嘅行程並冇行到去冰川好入嘅地帶,加上嗰度嘅冰川夾雜住好多沙石,望落去就完全唔係印象中一大片又白又藍咁嘅冰川景象。



領隊沿途都會講解吓啲同冰川有關嘅自然景象,例如哩堆沙泥就係由於冰川向下推進而形成嘅 Jökladrýli (Dirt Cones)。



哩啲 Dirt Cones 可以係腳邊細細一堆嘅沙石,亦可以形成一座巨型嘅山丘。





去到一個冰洞前面,領隊又會表演吓將嚿石仔掟落去冰洞入面,由粒石仔撞到洞底嘅聲音俾我哋感受吓腳下嘅冰川有幾厚幾深。





剩係我哋哩個初階團去到都分咗兩個小隊嚟行,加上其他唔同公司嘅團隊,所以喺冰川時不時都會遠遠咁見到其他嘅參觀隊伍。



途中領隊會帶我哋行過冰舌嘅邊沿。



行行吓遠望見到有一隊全部帶晒頭盎嘅,應該係玩啲比較高階行程嘅團隊嚟。



抬頭望向冰川嘅上方,係一大片好似水晶一樣嘅藍色冰川。



睇資料如果係玩啲比較長途嘅高階團嘅話,就會用半日到一日嘅時間,行到去哩啲遠望好似一支支水晶咁嘅冰川嘅位置。



成個喺冰川上面嘅行程大約係一個鐘,回程離開冰舌之後,領隊會帶我哋返去之前過河嗰個位置除低對冰爪。



跟住沿之前行過嘅山徑步行,返去接我哋回程嗰架校巴停車嘅位置。



坐校巴返到遊客中心已經係晏晝三點鐘。喺冰川團嗰間辦事處度還返啲設備之後,辦事處啲人員會每人派杯熱朱古力俾我哋補補身 。查實哩日嘅行程我哋排得有啲趕,我哋行完冰川之後都唔夠時間坐低食晏,只係喺停車場度係咁兒食咗啲乾糧頂一頂肚,跟住就要開車趕去下一站嘅 Jökulsárlón 嘞。

我哋沿住一號公路向下一站進發,中途有個 N1 油站,要先去嗰度打返爆個油缸。上回咪講到我哋喺 Vik 嗰陣想用 N1 卡入油但喺啲卡失靈入唔到油嘅;嚟到哩個油站結果發覺啲入油卡依然係唔掂 ;好彩哩個油站有職員駐場,揾佢哋搞咗一大輪,結果佢哋係打電話揾返佢哋啲後勤人員幫手重新激活返啲入油卡先用得。咁嘅話啫係啲入油卡原本賣嗰陣佢哋後台系統嘅記錄本身已經有問題,一係可能張卡根本未激活,亦可能係賣嗰陣唔知因乜原因張卡嘅存款值變成零

查實出發前已經睇過好幾個講去冰島嘅遊記入面都有提過哩類 N1 卡失靈嘅情況;通常遊記啲樓主都會建議多買幾張面值細啲嘅入油卡旁身,以防萬一其中有張失靈嘅話都有多張卡頂檔。我哋早兩日買入油卡嗰時都係基於哩個考慮買咗兩張面值 ISK 3,000 嘅入油卡。不過哩次入油發覺 ISK 3,000 唔係好夠用;我哋部車個油缸嘅容量大約有 60L,入晒一張面值 ISK 5,000 嘅入油卡都係差少少先入得滿半缸油,所以之後我哋都係買啲面值 ISK 5,000 嘅入油卡嚟用。



除咗打散咁嚟買入油卡之外,我覺得每次買完入油卡之後最好都去油站啲控制台度試試啲入油卡。要檢查啲入油卡有冇問題,可以先將啲入油卡喺控制台度掃一掃,之後只要撳到入去上面哩個畫面嘅話咁張卡就應該冇乜問題嘞;跟住唔使入油就咁撳 Cancel (Hætta) 出返晒啲畫面拎返張卡就可以。

哩次入完油之後我哋再喺油站補充返幾張面值 ISK 5,000 嘅入油卡,喺油站啲控制台度試過晒確認啲入油卡全部用得冇問題之後,就上車直踩到下一站嘅 Jökulsárlón 嘞。

留言