泰姬陵 - 印度之旅 2009 Day 3 上午

Blog in Progress
今次個古仔應該由第二日夜晚講起。話說我地行完顧特卜高塔之後就坐旅遊巴去愛加拉,去到愛加拉已經差唔多夜晚九點,到達酒店後導遊第一時間幫我地安排晚餐。今次我地響愛加拉入住的酒店舖號叫 Jaypee Palace Hotel,酒店外觀建築幾新淨,房間洗手間毛巾用具等都乾淨企理,係啲水龍頭同塊厠所板感覺舊少少,不過整體水準都算 okay,酒店 google map 坐標為 27.1543683333333, 78.070925。

泰姬陵 該晚晚餐響酒店一間都幾大幾 grand 嘅 ball room 道食,serve 自助餐,菜色種類賣相都有一般商務自助餐的水準,本來我地都食得幾滿意;點知餐飯食食吓比我見到隻老鼠仔由一道應該係通向廚房嘅出入口慢條斯里咁走咗入去前面幾枱個枱底道。茶實我都明白印度係一個人同老鼠可以和平共處嘅國家,響印度老鼠係啲可以好似迪士尼卡通咁識打煲呔企響人個膀頭道同你出生入死能操流利英語曉教埋你點溝女嘅神奇生物,但老鼠仔你都應該體諒我地團人咁遠由香港過嚟,大家文化背景唔同,你都等我地食完行開之後先出嚟巡你個場吖。

好彩嗰枱人似乎並冇發現到佢地枱底多咗啲嘢唔係就真係要同場加映場六國大封相了;我亦冇出聲實行眼不見為乾淨食埋餐飯至算。食完餐飯返到房沖完涼喂掂啲手機相機上得床都已經成 12 點幾。

第二朝又係晨早 7 點幾食早餐,今朝第一站 - 泰姬陵,出發前趁有少少空檔又影吓酒店一帶環境。



一般旅遊巴是不可以直接駛進泰姬陵的,我地先響附近落車,然後轉乘小型電動車進場。



轉車進場前導遊先派發各人一支水及一對鞋套。當遊客要行上泰姬陵那坐大理石主建築時,便需要除鞋或套上鞋套。

泰姬瑪哈陵

我在泰姬陵場內又唔覺有賣呢啲鞋套嘅店舖,我估可能在附近一帶啲檔口仔會有得賣;個鞋套嘅物料同紙底褲係一樣嘅,如果你係驢客計劃自己去的話,可以試吓將條紙底褲其中兩個開口用衣車封口,出發前造定幾個帶過去,咁就唔使煩除鞋入場後冇人看鞋嘅問題。泰姬陵入場保安係非常嚴格,任何有可能破壞場內建築的物品如食物、利器等都唔可以帶入場內,相機可以帶但攝錄機就唔得,男女要分開過金屬探測機,之後亦要搜袋及搜身。



泰姬瑪哈陵


泰姬陵是蒙戈爾王朝第5代皇帝沙賈汗為了纪念他已故皇后姬蔓芭奴而建立的陵墓,竣工於1644年。被譽為完美建築。泰姬本名亞珠曼德貝儂比古姆,原本是一個在市集賣糖果的美少女,1612年與庫拉穆王子結婚,賜予慕塔芝瑪哈 (Mumtaz Maha) 的封號。入宮19年,苦於多孕,生有八男六女,1630年姬蔓芭奴第14次生產中,不幸感染產褥熱,死於南征的軍營中。臨終前向皇上要求了4個承諾,其中一項便是為她建造一座美麗的陵墓。

泰姬陵

1633年泰姬陵在印度北部亞穆納河轉彎處的大花園內開始動工興建,當時極負盛名的建築師拉何利,以德里的胡馬庸陵寢為藍圖,動員2萬名來自世界各地的工匠及書法家,融合中亞、波斯、和印度本土風格,花了22年時間,完成了這座偉大的純白大理石藝術建築。泰姬陵佔地約17萬平方公尺,南北長580米,寬305米,有前庭、正門、蒙戈爾花園、陵墓主體、和清真寺。

泰姬陵

泰姬陵在早中晚所呈現出的面貌各不相同,早上是燦爛的金色,白天的陽光下是耀眼的白色,斜陽夕照下,白色的泰姬陵從灰黃、金黃,逐漸變成粉紅、暗紅、淡青色,而在月光下又成了銀白色,很多遊客會安排朝早黃昏各入場一次,欣賞泰姬陵在不同日光映照下的不同美態。

泰姬陵

進場行咗陣,在大理石主建築前的水池旁邊突然有幾個便衣人員走過來,然後手指指教我到一些倒影的位置拍攝。嘩! 我都係第一次見個旅遊景點會派便衣人員協助遊客拍攝照片,希望遊客能將泰姬陵的最美一面拍攝出來,以宣揚印度傑出的建築藝術,泰姬陵實在太偉大了 ~ 我最初真係咁諗咖 ~



不過後來至知原來班便衣係一啲當地嘅陀地,佢地會佔據場內一些有利拍攝例景嘅位置,如可以用嚟企高影到用手拎住泰姬陵個尖尖嗰張長櫈、或者主建築前面幾個倒影位置;當佢地見到你行近,佢地就會好熱情咁去搶你部相機幫你拍照,咁當你部相機落咗響佢地手上,而你又想要番自己部相機的話 ... 盛惠一蚊美金小費呀唔該 !
響泰姬陵走走拍拍逗留了個零鐘頭, 到十點零鐘我地便離場出發去下一個景點 - 愛加拉城堡。

留言