向喀什米爾進發 - 印度之旅 2009 Day 5 上午

Blog in Progress
今朝都可謂全個旅程最辛苦嘅一朝早;全團人四點幾已經要響酒店大堂集合。 領隊一邊幫我地打點行理上旅遊巴,酒店就有人分派大大個早餐餐盒比我地上車食。不過咁早起身我都幾肯定今日成個上午我都應該唔會有咩嘢胃口,為免浪費食物我只係響個餐盒道拎咗隻蕉上車。



來往金三角之間嘅公路有樣嘢真係非常之正點嘅,就係公路一帶都冇乜高山同建築物阻礙視線,平時響香港難得一見紅噹噹嘅日出日落美景,依加就搭親車都有得睇。



到7點零鐘架旅遊巴到達中途站比我地團人落車鬆一鬆,上番車再行多兩個鐘車程,9點零鐘到達機場,今次終於冇乜阻滯順順溜溜入到機場候機室了。



上到架飛機發覺一樣嘢幾特別嘅,原來印航去喀什米爾程內陸機比國際線班機新淨好多,坐位有電視睇同餐飛機餐質素都比國際線好,我最初仲諗住咁短途機頂多派包花生我咬吓就算。

坐去喀什米爾程飛機有樣嘢要好小心注意嘅;因為喀什米爾個機場有部份係軍用,所以由上咗飛機嗰刻開始到離開喀什米爾機場範圍為止,都千祈唔好拎部相機出嚟影相。當時我坐架飛機就降落嗰陣有個乘客唔生性拎部相機出嚟影個機場,跟住我見個空中少爺即時指住個乘客 ~~ "I told you don't take any picture!",我當時仲諗你會唔會好似荷里活啲電影咁跟手嗱支鎗出嚟射個乘客 ~~ 咁當然佢地都唔會惡成咁嘅,不過響喀什米爾的確周街都係啲荷鎗實彈嘅軍人,可見當地局勢依然相當緊張。



我地坐班機大約下午兩點鐘到達喀什米爾機場,當地應該都唔容易揾到啲大大部嘅旅遊巴,所以我地響喀什米爾全程都係坐啲 6-8 坐位嘅四駒車。我地從機場坐咗個零鐘頭車,終於到達今次旅程景色最靚嘅一站 - 斯里納迦嘅達爾湖。


留言