英國威爾斯 Dales Princess 住宿 - 英國自駕遊

Blog in Progress
我哋由 Bath 出發,目的地係 Dale Princess 嘅一處民宿。

英國威爾斯 Dales Princess 住宿

呢間民宿附近冇乜地方買嘢,我哋途中喺 Port Talbot 嘅一間 Morrisons 超市停一停車竭一竭順便補充一吓呢晚餐飯同明日伙食嘅物資。

Port Talbot Morrisons
呢次行程發覺喺英國揸長途車,途中要揾可以免費泊車攤唞吓嘅地方,Morrisons 超市原來係一個幾好嘅選擇嚟,今次行程經過好幾間 Morrisons 超市都有免費停車場。

英國威爾斯 Dales Princess 住宿
我哋差唔多揸車揸到黃昏日落先到達喺 Dale Princess 嘅住宿處,呢間民宿經 Airbnb 預訂,房租盛惠一晚 HKD 1,001。民宿包一間睡房,房間喺屋頂閣樓樓層,房內有三張單人床。

英國威爾斯 Dales Princess 住宿
浴廁係獨立分配俾我哋,唔使同其他住客爭廁所用。

英國威爾斯 Dales Princess 住宿
但廚房就要同屋內其他住客共用,不過屋主會幫我哋分配定雪櫃嘅位置,各户住客要用返自己嗰格嘅雪櫃,而當中有一格共用嘅雪櫃,入面嘅食物所有住客可以隨便取用。

英國威爾斯 Dales Princess 住宿
呢間屋嘅床舖洗手間毛巾都乾乾淨淨,可以放心使用。

留言