London 住宿 - 倫敦自由行

Blog in Progress
我哋喺倫敦呢一站嘅住宿喺 Victoria Station 附近,出咗機場之後我哋就搭 Tube 由 Heathrow Airport Terminal 5 站坐 Piccadilly Line 去到 Earl's Court 站,之後再轉 District Line 去到 Victoria Station 落車。

London 住宿
London 住宿
我哋今次喺倫敦落機嘅時間係大清早,查實出發前都擔心過坐 Tube 去到市中心會碰啱返工嘅繁忙時段,我哋三條友拖住三大三細又篋又背囊咁同人迫車會好麻煩,而事實亦如我所料,喺 Earl's Court 結果等咗幾班車先等到部冇咁迫嘅上到車。

Earls Court Station
原來 Victoria Station 呢個車站都幾大,除咗 Underground 之外亦係好多其他鐵路線嘅車站。

Earls Court Station
初到貴境,我哋作為一班大鄉里當然先喺車站影返陣相先再出發行去呢站喺 London 住宿嘅地方。



上面個地圖就顯示咗呢間民宿嘅位置,原本諗住呢個朝早係好早已經去到住宿處,到步之後可以先放抵行李,跟住出街行一個景點再返轉頭 Check-in 入房之後再出街嘅,點知成個朝早靡靡摩摩咁最後到步都已經十一點鐘,於是決定喺附近超市買啲嘢返住宿廚房食咗先再出動。

跟據過往經驗,喺類似倫敦呢啲大城市揾住宿基本上都唔做得咁大期望,而事實呢間民宿啲水準亦的確係麻麻。今次呢間住宿係經 Airbnb 預訂,包一間客房,房內一張雙人床一張梳化床,廚房浴廁共用,兩晚房租盛惠 HKD 3,375。

London 住宿
呢間民宿查實免強算係打理得乾淨嘅,間屋主要嘅問題係嗰度啲裝修認真係殘舊,我返到香港睇返自己影嘅相就明白咗個道理,睇樓真係唔可以就咁睇相睇片就當睇咗,我睇返自己影啲相第一個感覺係乜自己影個實景影到咁誤導,現場睇間房其實係殘好多,啲地板牆身一殘就自然個屋主點執都硬係覺得啲地方冇咁乾淨企理。

London 住宿
廚房同浴室亦係一樣,我哋入住嗰兩日啲同屋住客又冇手尾,煮完飯啲廚具唔洗乾淨就咁放喺個鋅盤度唔理,就算喺碗櫃攞出嚟嘅碗碟感覺都唔係太乾淨,用之前都要好認真咁洗一次先敢用。

London 住宿
浴室嘅地板有啲已經裂咗,浴缸重有些少滲水,間民宿除咗呢個浴室外另外重有個細啲嘅廁所,呢個細廁所狹窄得嚟入面廁盤塊廁板啲膠墊重要係又厚又甩咗一兩嚿,搞到坐上去嗰陣塊板會左搖右擺。

呢間屋唯一嘅好處係算幾近倫敦市中心,來回啲大路景點交通都算方便,不過我估如果之後再去倫敦嘅話相信我都唔會再揀呢間民宿入住。

留言