英國旅行 - 威爾斯 英格蘭行程規劃

Blog in Progress
對上一次出門旅行已經係差唔多四年前嘅事,同好多香港人一樣,身邊總會有啲親戚朋友喺呢幾年間移民過咗去英澳加等等嘅地方;今次出門我哋就借啲兒約幾個移民過咗去英國嘅朋友聚一聚,順便就喺英國巡個圈行吓當地英格蘭同威爾斯嘅名勝景色。

英國旅行 統計返今次英國旅行由上機到落機 12 日半,我哋 3 個人唔計買嘢嘅話,平均每人使費盛惠 HK$ 22,251.4。

當中同以前比特別貴咗嘅應該係張機票,我哋今次搭 British Airways 直航經濟艙,每位就盛惠 HK$ 11,282,真係從未買過咁貴嘅機票。

今次自駕嗰段行程我哋經 Sixt 租車,8 日車租連 Zero Excess 全保盛惠 HK$ 7,487.6,全程油錢就盛惠 HK$ 2,129.7。


我哋今次英國遊行程由倫敦出發,規劃係喺倫敦留兩晚之後就先去一去 Yorkshire 探吓朋友,之後經 Cambridge 一路向南行,由 East、South East 、South West 一路踩過去 Wales 嗰邊,之後回程再途經 South East 返去倫敦。

英國遊
時間係 2023 年 7 月 5 號深夜,我哋坐上呢班 BA032 班機,開始今次喺英國嘅旅程。

留言