會安古城夜景 - 峴港自由行

Blog in Progress
放低啲行李攤抖完,跟住就行過去會安古城嗰邊揾地方食晚飯同睇夜景嘞。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene
會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

時近黃昏,我哋沿住秋盆河 (Sông Thu Bồn) 向古城方向前行,沿途嘅食店亦開始擺陣準備呢一晚嘅生意。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

我哋行到古城中心嗰陣都開始入夜,秋盆河上嘅小艇亦陸續出動接載遊客去河上放水燈。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

我哋喺河邊影吓相行吓啲店舖,順便亦揾吓有邊間餐廳啱食晚飯。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

呢一晚就算入夜都重係好熱,喺會安古城印象中應該未見過有冷氣開放嘅舖頭,我哋行咗陣見有間餐廳有露天嘅座位,諗住咁坐或者會涼些少,於是就入去開飯嘞。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

食完飯我哋就繼續喺古城一帶行多陣睇吓啲店舖同影吓夜景。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

查實會安古城可以影吓夜景嘅地方都係圍住 Cầu An Hội、啫舊城最多燈飾嘅嗰條橋附近,行遠些少已經冇乜燈光啱影夜景。

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

會安古城 夜景 Hoi An Night scene

我哋住嗰間酒店有免費巴士接載住客來往古城,我哋就返尾班車嘅時間,行到咁上下時間就過去巴士站嗰邊等車返酒店。

留言