河內火車街 . 聖若瑟主教座堂 St. Joseph's Cathedral - 河內自由行

Blog in Progress
第六日嘅行程,呢一日我哋上晝有些少時間可以喺河內市內打個白鴿轉,早上 11 點零鐘就要去到機場,準備搭晏晝兩點鐘班機過去峴港。
河內 火車街 Hanoi Train Street 河內 酒店 Hanoi Hotel
朝早喺酒店食完早餐,先去酒店櫃檯退房同擺低啲行李。


今朝可以俾我哋行街嘅時間好有限,所以我哋出門嘅時間都算早,行出街見到好多當地人都喺度食梗早餐。



呢個朝早我哋主要嘅目標係一條火車軌,呢條火車軌嘅位置大約就係喺一條叫 Phung Hung Street 隔籬。

河內 火車街 Hanoi Train Street

呢條鐵路係喺越南嘅殖民地年代由法國嘅殖民地政府興建,到依家就由越南嘅國營鐵路公司營運。

河內 火車街 Hanoi Train Street
河內 火車街 Hanoi Train Street

呢段鐵路特別嘅地方,係佢穿梭於民居中嘅一條窄巷,住喺呢條窄巷兩旁居民,一行出屋企大門就好似企咗喺港鐵月台上嘅黃線後面一樣。

河內 火車街 Hanoi Train Street
我哋喺條路軌上面行行吓見到有個火車時間表嘅水牌,見原來下一班火車差唔多時間駛到,於是就留多一陣睇埋火車經過嘅情景。

河內 火車街 Hanoi Train Street

可惜嘅係,早幾個月衛報出咗段新聞,原來上年十月,河內政府出於安全考慮,決定封咗呢條鐵路唔俾遊客入去打卡。

河內 火車街 Hanoi Train Street
如果依家喺河內想去睇吓呢條咁特別嘅火車軌嘅話,難度可能會比以前高好多。睇嗰篇報導講,我估封咗嘅應該係以前遊客最集中、開咗最多 Cafe 餐廳嘅嗰段路軌。

河內 火車街 Hanoi Train Street
查實條路軌都好長,我估行遠些少嘅話應該重有出入口可以鼠到入去打卡嘅。

河內 聖若瑟主教座堂 Hanoi St Joseph Cathedral
睇完火車,我哋順便過去附近嘅聖若瑟主教座堂 St. Joseph's Cathedral 行吓。

河內 聖若瑟主教座堂 Hanoi St Joseph Cathedral
呢座聖若瑟主教座堂,又名河內大教堂。

河內 聖若瑟主教座堂 Hanoi St Joseph Cathedral
河內 聖若瑟主教座堂 Hanoi St Joseph Cathedral

係羅馬天主教河內總教區嘅主教座堂,大教堂從 1884 年開始興建,到1888 年完工。

河內 還劍湖 Hanoi Ho Hoan Kiem
行完教堂亦差唔多時間要回程返酒店,途中我哋專登經一經還劍湖睇多陣風景。

河內 還劍湖 Hanoi Ho Hoan Kiem
返到酒店拎返啲行李,跟住步行到附近嘅 86 號巴士站等巴士出機場。



出發之前我已經喺電話個地圖度記低咗巴士站嘅位置,我哋跟住電話個 GPS 地圖去到呢個巴士站。

河內 機場 巴士 Hanoi Airport Bus
望一望巴士站個水牌發覺竟然冇 86 號,不過又見到車站有人拎住啲大件行李喺度等梗車。

河內 機場 巴士 Hanoi Airport Bus
問一問佢哋又真係等梗車去機場,於是都放心企喺車站度繼續等。

河內 機場 Hanoi Airport

都唔係等咗太耐就有巴士到站,呢程巴士到機場嘅第一站係 Terminal 1 國內線嘅離境大樓,亦啫係我哋要落車嘅車站,之後嘅一站就係 Terminal 2 國際線嘅離境大樓。

留言