會安古城 半日遊 - 峴港自由行

Blog in Progress
到第七日,我哋喺會安呢一站住宿嘅酒店都算係今次行程中比較貴嘅一間,見呢間酒店啲泳池設施都整得幾骨子,如果唔用吓感覺好似好唔抵咁,於是呢一日我哋就花個上晝喺酒店游吓水做吓 Spa。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang 會安 Spa hoi an

食完早餐我哋就先去泳池浸一陣。

會安 Spa hoi an

之前一日到步嗰陣我哋已經同酒店櫃檯預約咗做 Spa 嘅時間,游到夠鐘我哋就過檔去 Spa 房嗰邊嘞。

會安 Spa hoi an

未開始俾人撳之前服務員先上返杯茶同餅仔俾我哋,我哋就一路咬住餅仔一路聽服務員講解呢個 Spa 有啲乜乜物物療效咁。

會安 Spa hoi an

寫呢個遊記嗰陣我已經唔多記得呢個 Spa 啲詳細療程係點,總之大約係揾個師傅由頭撳到落腳查吓油按吓摩磨吓沙咁,成個療程兩個鐘,收費兑返港幣就盛惠 HKD 355。

會安 Spa hoi an

做完呢個 Spa 已經中午 12 點,原本我設想中嘅計劃,呢一日係想揾個半晝去行一行美山聖地嘅。

會安 Spa hoi an

不過一來以我哋做完 Spa 呢個鐘數計,食過晏晝飯再約車去美山聖地嘅話查實會去得幾趕吓,二來最重要係見到出面啲陽光真係曬得好勁,咁熱嘅天氣去美山聖地呢啲冇遮冇掩嘅地方曬半日真係驚頂唔順,諗清楚決定呢日晏晝都係去返古城嗰邊 Hea 吓,先揾地方食晏再行多一陣,之後就早些少約車去峴港呢晚住宿嘅酒店。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

之前一晚我哋行古城嗰陣完全冇留意到原來呢度係有個售票處,呢一日我哋行到古城入口嗰陣,售票處入面啲人遠遠見我哋行過,就大聲叫我哋過去先買咗飛先可以入場。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

就係咁我哋每人要科水 VND 120,000 先可以入場。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

會安古城嘅入場費呢個問題,查實我出發前揾資料嗰陣都睇過好多唔同嘅講法。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

有啲人話要俾,有啲人話唔使俾,有啲就話只係進入古城內嘅會館、古宅 (例如日本橋) 等 22 個指定建築先需要持有門票。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

以嗰日我哋入場嘅親身觀察,首先就算真係睇古宅會館先要買飛,就咁入去行街逛舖頭就可以免費都好,我實在唔覺得當時我哋可以同啲售票員解釋吓只係想入去行街,佢哋就會俾我哋唔買飛放我哋入場。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

加上言語唔通,查實同佢哋解釋呢件事本身都未必太可行。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

嗰日除咗入古城嗰間售票處之外,喺古城入面我哋就只係喺日本橋 (啫來遠橋) 見到有查飛嘅人員喺度打躉查票。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

會安古城嘅範圍查實唔細,如果嗰日我哋唔買飛,例如經古城喺秋盆河嘅另一邊岸行過去,再通過 Cầu An Hội 橋入返去古城嘅話,查實應該唔會有機會碰到任何查飛嘅人員,喺古城範圍有好多通道都可以俾人遠遠咁避開嗰間售票處進入古城。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

所以我估會安古城售票入場呢件事其實係執行得好求其,可能只係當地人見古城多遊客到訪,就簡單搭建一間簡陋嘅售票處出嚟收買路錢。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

其實呢個售票操作根本冇認真制定明確嘅入場制度,亦冇諗過控制所有進出古城嘅人流,總之見有遊客經過就掠得幾多得幾多。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

亦因為呢個售票操作冇好認真咁經營,售票處同啲查票哨站唔係時時有人駐守睇檔,如果入場嘅人碰啱售票處冇人睇檔,又或者行咗去一條遠離售票處嘅路線入城,咁佢哋就會覺得會安古城係免費入場。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

相反好似我哋咁行過售票處入場而當時售票處又有人睇檔嘅話,咁就會覺得要買飛先可以進入古城。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

會安古城入面有間幾多人推介專賣法國麵包三文治嘅檔口,原本我哋嗰日午飯想去試吓嘅,點知去到先發現間麵包檔原來星期日休業,摸咗門釘,咁我哋就求其揾咗間餐廳坐低食啲嘢,跟住就繼續行街。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

喺會安古城沿住秋盆河向東面一直行,過晒遊客區啲店舖之後,就去到一個叫會安市場 (Chợ Hội An) 嘅市集。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

雖然都有好多外地遊客嚟參觀呢個市集,但係明顯睇得出呢度主要係做本地人嘅生意。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

市集入面有個似乎係專做熟食嘅樓層,想食地道越南河粉嘅話我見入面應該有得食。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

市集樓層其中一個出入口外面有個古井,話說呢個古井已經差唔多有二百年嘅歷史,應該係喺法國殖民統治之前已經存在。

會安古城 hoi an 峴港 Da Nang

過咗呢個市集之後有條跨過秋盆河嘅橋叫 Cầu Cẩm Nam,呢條橋差唔多係古城盡頭嘅一個地標嚟,嚟到呢度見前面應該冇乜特別嘢睇,我哋就喺呢度掉頭沿住秋盆河回程。

留言