峴港自由行 - 峴港酒店住宿 Monarque Hotel Danang

Blog in Progress
我哋返到酒店拎返啲行李,喺香港出發前我已經喺部電話度裝定個 Grab App,呢次第一次喺越南試用呢個 App 約車返峴港。個 App 查實好易用,約車亦覆得好快,由我打開個 App 計真係唔使 5 分鐘約咗嗰部車就已經喺酒店門口等梗我哋,車資又明碼實價,出行峴港呢個實在係必備良 App。



由會安到峴港呢程車嘅車資就盛惠 VND 327,000,我哋大約晏晝 5 點到達酒店。我哋喺峴港入住嘅酒店舖號叫 Monarque Hotel Danang,經 Agoda 預訂,兩晚房租盛惠 HKD 1,892。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

呢間酒店係我哋今次行程最後一個住宿據點,酒店房間相當闊絡。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

床鋪毛巾浴厠都乾淨企理,全部可以放心使用。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

呢間房重有個對正美溪海灘嘅無敵景觀。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

酒店租金除咗包早餐外重包多一餐下午茶,我哋喺酒店房放低啲行李見冇乜其他世藝,於是就去餐廳睇吓個下午茶有乜嘢食嘞。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

原來呢間酒店個下午茶嘅排場都搞得相當認真,老老實實呢個下午茶粗粗哋真係可以當午飯正餐咁食。

峴港 酒店 住宿 Monarque Hotel Danang

餐廳出面有個泳池,不過個泳池一來唔大二來冇遮冇掩咁對正餐廳,我喺酒店兩日都未見過有人真係喺呢個泳池度游水。

留言