河內 36 古街夜市 - 越南河內自由行

Blog in Progress
擺低啲行李之後就又係躝街同揾地方食晚飯嘞,呢晚我哋就去咗試一試呢間舖號叫 Downtown Cafe & Restaurant 嘅餐廳。

河內 美食 餐廳 Downtown Cafe and Restaurant
坐低首先整返支河內啤降一降温。

河內 美食 餐廳 Downtown Cafe and Restaurant
呢間餐廳其中一道主打菜式係一隻叫 Bún chả 嘅越式烤肉米線,呢間餐廳會將啲烤肉、米線同其他配料用粉皮包成春卷。


呢度啲店小二好有心機,每一枱上咗菜之後都會細心同啲外地食客講解點包春卷。

河內 美食 餐廳 Downtown Cafe and Restaurant
食完飯跟住就係行夜街嘅時間嘞,河內 36 古街係河內舊城區一處著名嘅景點,據説 36 古街已經有一千年嘅歷史,傳說中喺古代嘅越南只有 36 種行業,古街嘅每條街道就售賣其中一種行業嘅貨品。


河內古街每逢星期五、六、日夜晚會封街開放夜市,呢個夜市嘅範圍大約係喺 Hàng Đào Street 到 Chợ Đồng Xuân (同春市場) 一帶,我哋呢晚剛好喺星期六返到河內,可以夜晚去一去呢個夜市揍吓熱鬧。

河內 36 古街夜市 Hanoi weekend Night Market
呢個夜市啲檔口似乎主要係售賣各式嘅乾貨,好似衣服手飾電話配件工藝玩意之類,感覺有些少似香港嘅女人街。

河內 36 古街夜市 Hanoi weekend Night Market
夜市嘅範圍都好大,嗰晚我哋都係行咗短短嘅一段冇認真行晒,以我哋行過嗰段嚟計就唔多覺有濕貨小食之類嘅檔口。

河內 36 古街夜市 Hanoi weekend Night Market
不過夜市四周嘅橫街都有好多其他店舖,當中都好容易揾到各式嘅食店。

河內 36 古街夜市 Hanoi weekend Night Market
我哋喺夜市一帶隨意咁四圍行吓睇吓啲舖頭,行吓行吓不知不覺就蕩咗返酒店門口,又見時候都唔早,於是就順道返酒店休息,呢一日嘅行程亦就此完結。

留言