沙壩自由行 - 沙壩體育用品店 Outdoor Gear Shop

Blog in Progress
我哋呢日晏晝行街其中一目的係想揾吓啲導遊格吓價,睇吓第二日我哋去睇梯田有乜路線嘅選擇。



我哋行到 Sun Plaza 附近見到一處好多苗族村姑擺檔嘅地攤市集就入去行吓,喺市集有間做代理梯田導遊嘅舖頭,我哋喺嗰度都問咗啲去行梯田嘅行程路線同價錢嘅資料。



格完梯田導遊嘅價位,呢晚剩返落嚟嘅時間我哋就主力去啲體育用品舖度掃貨。



以我哋呢幾日喺沙壩所見,嗰度啲體育用品舖主要集中喺幾個地方,睇返下面個地圖,喺沙壩市有一座可以講係市鎮中一個主要地標嘅商業建築叫 Sun Plaza,呢座嘢入面有商場有酒店,同埋由沙壩市去番西邦峰嘅接駁鐵路站亦係喺呢座嘢入面。呢座嘢嘅商場部份就有兩層舖面,大部份都係賣體育用品嘅店舖。另外由 Sun Plaza 往東南方向有一條叫 Ngõ Cầu Mây 嘅街道,當地一啲比較廉價嘅食肆好似都幾集中喺呢條街度,另外呢條街由街頭到街尾都分佈咗好幾檔賣體育用品嘅店舖。



除咗近 Sun Plaza 嗰邊,喺 Sun Plaza 東北邊遠些少有條叫 Xuân Viên 嘅街道,到夜晚呢條街都相當熱鬧,有嘢食有舖頭行,而當中都見到幾檔賣體育用品嘅店舖。嗰度啲體育用品店賣嘅品牌同我哋喺河內見到嘅唔差太遠,都係 North Face、Nike 同 Columbia 之類,風褸背囊嗰啲我望落感覺就檔檔都差唔多,唯獨是波鞋,我覺得喺 Sun Plaza 賣嘅款同出面街舖賣嘅好似都幾唔同,我個人就比較鍾意喺 Sun Plaza 嗰邊店舖啲鞋款。



呢日我就買咗件 North Face 嘅風褸,原價 VND 450,000,North Face 波鞋一對原價 VND 700,000,兩件嘢都只係講價講到九折成交。呢啲體育用品喺嗰邊賣嘅價錢差唔多係香港嘅一至三折,咁大隻蛤乸隨街跳,好多人都認為呢啲查實都係假貨嚟。



不過認真檢查吓呢日嘅戰利品,首先啲貨品上面嘅商標同標籤,唔係 North Race 唔係 North Lace,產地亦印晒 Made in Vietnam。



用標籤上面嘅型號亦可以上網揾到同款嘅波鞋,啲風褸亦車上防偽標籤,啲貨就算假都算係假得好認真吓。



掃完貨我哋就喺附近行吓睇吓有冇邊間餐廳合眼緣可以坐低開飯嘞,呢晚我哋就撞咗入一間舖號叫 Sapa BB Hotel 嘅附屬餐廳食晚飯。



間餐廳呢晚唔係好多客我哋差唔多包場咁滯。



呢餐落樓我哋三個人就食咗越南盾齊頭一百萬,性價比算係中規中矩不過不失咁喇。



食梗飯嗰陣聽到出面大大聲咁播音樂已經知道出面廣場應該開梗騷,食完飯行出大街首先睇到嘅就係白矇矇一片。



我哋喺沙壩嗰幾日查實都係呢隻咁嘅天氣,就算中午出太陽都好,一早一晚就算唔落雨都例必迷霧一片。隔住層迷霧睇咗陣騷,我估呢個應該係同五一勞動節有關嘅節目嚟,喺廣場企咗陣見冇乜特別就收隊齊齊返酒店休息嘞。

留言