Hermosa Beach 荷摩沙海灘 - 自駕巡遊美國西岸國家公園

Blog in Progress
今日我哋會嚟一個穿州過省嘅行程,由加利福尼亞州揸車去內華達州嘅拉斯維加斯。朝早我哋先喺民宿度自己早餐自己煮,食完早餐就開始呢日嘅行程嘞。



上面個地圖就記錄咗呢個朝早我哋經過一啲景點嘅位置,之前一日落機到步 L.A. 嗰晚,原本係諗住去 Hermosa Beach 睇日落嘅。



可惜夜咗出車去唔成,所以呢個朝早就諗住補返個飛,第一站先去呢個海灘度行吓。



我哋喺沙灘對出嘅 Hermosa Ave 揾到咪錶位,出發前睇資料,喺洛杉磯嘅咪錶應該已經全線可以碌卡科水泊車。



碌卡入錶個操作都好簡單,掃完信用卡之後撳 +time 或 -time 設定好個泊車時間,再撳 Ok 咪錶就會顯示幾時要返歸湊返走部車。



泊好部車跟住我哋就向住沙灘嘅方向行過去;查實喺 Carson 附近有好幾個沙灘,例如 Long Beach、Santa Monica、Seal Beach 等等。



而我哋揀去 Hermosa Beach 嘅原因,只係因為計劃行程嗰陣,喺洛杉磯市內實在揾唔到有邊啲景點係特别想去



於是就揀咗幾個奧斯卡金像電影 La La Land 嘅拍攝場景,諗住睇吓喺離開 L.A. 之前可以去到幾多個嘅,結果最後我哋就只係去到 Hermosa Beach 呢一千零一個 La La Land 景點



如果跟足電影入面個場口嚟行嘅話,本應係就返黃昏時份嚟到先啱數嘅。



可惜之前一日趕唔上個日落,呢日朝早嚟到個場換咗個藍天做背景,成個場景嘅氣氛都唔同晒



查實 Hermosa Beach 本身係一個大約有二萬人口嘅城鎮嚟,亦係洛杉磯三個 Beach Cities 中嘅其中一個。



除咗游水同晒太陽,呢度都好多人嚟玩沙灘排球。



喺沙灘行嗰陣就唔覺好大風嘅,不過望出海面見到都幾大浪吓,亦見到有人喺度玩梗滑浪。



行行吓有架滑翔機飛過見到個機司係咁同我哋揮手,個場行落個感覺都幾有假日氣氛。



查實我哋呢日去拉斯維加斯程車都好遠吓,所以呢個朝早可以留喺洛杉磯嘅時間都相當有限。



我哋喺 Hermosa Beach 只可以逗留個零鐘,大約晏晝 12 點鐘就要離場出發去拉斯維加斯嘞。

留言