瑞士自由行之旅 - Lausanne 住宿 . Charming Apartment with Parking

Blog in Progress
行程摘要 :
Avignon => Geneva (SNCF Train),
Geneva => Lausanne (Train, Free with Swiss Pass),
Lausanne-Gare => Lausanne-Fion (Metro, Free with Swiss Pass),
Bel-Air => Prilly Centre (Bus Route 9, Free with Swiss Pass)
Stay in Lausanne ,Charming Apartment with Parking for 1 night

晏晝 2:30 我哋坐上一班開去瑞士 Geneva 嘅火車,車程三個鐘,大約晏晝 5:30 我哋順利到達 Geneva,跟住再接上另一班黃昏 6:00 開出去 Lausanne 嘅火車。



第一日嚟到瑞士,我哋就要坐齊火車、地鐵同巴士三種陸上交通工具先返得到住宿處,而呢三種交通工具都可以憑 Swiss Pass 免費乘搭。



我哋喺 Lausanne 火車站落車之後,先要過對面街 Lausanne-Gare Metro Station 坐一個站嘅地鐵去到 Lausanne-Fion 站。



喺 Lausanne-Fion 站我哋要行一條街去到 Bel-Air 站轉巴士。



我哋今次瑞士之行都搭過好幾次巴士,喺瑞士搭巴士查實都好方便,呢度每個巴士站都有張貼好清晰嘅站表,站名同行車方向一目了然。



瑞士啲馬路一般都好暢通,我哋喺瑞士搭過咁多程巴士都未試過塞車,可能因為咁佢哋啲巴士嘅班次係好準時,啲巴士實際嘅到站時間同喺 SBB 撳出嚟嘅時間誤差唔會超過一分鐘。



瑞士啲巴士內籠一般都有足夠嘅空間俾人放行李,就算四五個人拖篋上車都唔怕阻到人。



我哋喺 Bel-Air 站上車,七個站十零分鐘車程去到 Prilly-Centre 站,落車行兩步就到達我哋呢一晚入住嘅民宿。我哋會喺 Lausanne 逗留一晚,呢間民宿網號叫 Charming Apartment with Parking,經 Airbnb 預訂,一晚租金盛惠 HKD 1,625。



我哋出發前已經用電郵聯絡過屋主,跟住地圖同屋主喺 Airbnb 網站啲圖片已經可以揾到間屋嘅位置;不過屋主冇講清楚原來佢將條門匙放咗喺屋外嘅信箱入面,結果我哋都係要喺間屋門外用 WhatsApp 同屋主傾一輪先揾到條鎖匙開門入屋。



呢間屋嘅大廳有個開放式廚房,大廳相當闊絡,放咗張可以瞓一個人嘅梳化都重有好多活動空間。



睡房一間,陳設簡簡單單一張雙人大床加個衣櫃,床鋪毛巾摸落感覺應該有洗過,可以放心使用。廚房嘅砂煲罌罉都乾淨,不足之處處係啲煲具油膩膩冇洗乾淨,電水煲有好多一粒粒嘅污漬不能使用,搞到我哋要用佢啲大煲嚟煲水,比較麻煩。



呢度最掂嘅就係洗手間空間闊絡之餘重整咗部洗衣乾衣機俾我哋用,我哋今次瑞士之行住過咁多間屋當中,就剩係得呢間屋有洗衣機可以俾我哋洗衫。

留言