Nice 尼斯住宿 ‧ Nice Studio sur Place Massena 從法國南部走到瑞士

Blog in Progress
呢度雖然係一個國際機場,不過機場嘅規模查實好細,感覺有少少似上世紀嘅香港啟德機場。



由機場可以搭一程 98 號巴士去到 Nice 市區。



要坐機場巴士,首先要喺機場出面一個售票處買飛,車費盛惠 6 歐。



買完飛跟住指示牌行過兩步就係車站。



巴士內籠有行李架,內籠個格局感覺都有些少似香港啲機場巴士。



車程行咗大約廿分鐘,就到咗 Albert 1er Phoceens 站。我哋落車之後行過兩三條街就到達今次喺 Nice 呢度入住嘅民宿嘞。



下面個地圖就記錄咗呢間民宿同附近一啲景點嘅位置。



呢間民宿嘅鋪號叫 Nice Studio sur Place Massena,經 Booking.com 預訂,一晚房租盛惠 CHF 135.5。



呢間住宅對正 Place Massena,喺 Nice 市區玩嚟講,住喺呢個位置交通上算係十分方便。



我哋晏晝三點幾跟足屋主嘅指示去到民宿樓下跟住 WhatsApp 屋主,等咗一輪屋主完全冇俾反應,跟住我試吓打個電話俾屋主但都係冇人聽。試咗幾次又 WhatsApp 又打電話,最後搞咗差唔多半粒鐘先打到電話俾個屋主,原來佢嗰陣恤梗髮所以覆唔到電話住。

七月頭喺法國南部呢邊啲天氣已經幾熱吓,呢件事出發前我哋已經預咗,所以呢一站同下一站喺 Avignon 嘅住宿都係訂咗有冷氣嘅民宿。呢間民宿喺 booking.com 嘅住客評價都算幾正面,而住落事實亦的確係唔錯,呢間住宿算係今次旅程中比較值得推薦嘅其中一間住宿嚟。



民宿喺閣樓放咗張雙人床,大廳張床瞓兩個人亦冇乜問題。



開放式廚房、浴廁、廚具、同啲床鋪毛巾都打理得相當乾淨,全部都可以放心使用。



樓層大堂有座舊式嘅升降機,可惜我哋入住嗰陣部𨋢冇開到冇得試搭。

留言