五湖山徑 5-Seenweg - 瑞士自由行之旅

Blog in Progress
行程摘要 :
Zermatt ZBAG-zsb => Sunnegga ZBAG-lsu => Blauherd ZBAG-lsu (Half Price with Swiss Pass)
Walk from Blauherd, via 5-Seenweg back to Sunnegga
Sunnegga ZBAG-lsu => Zermatt ZBAG-zsb (Half Price with Swiss Pass)

到第七日嘅行程,呢條 Kirchbrücke Bridge 就喺我哋住宿嘅附近,今次喺 Zermatt 每次出門去邊度都會經一經呢條橋。



Oops ~ 貼錯相,呢張相係之前一日影嘅,呢一日嘅 Kirchbrücke Bridge 應該係呢隻場面至啱。



條橋之前一日重係水靜鵝飛,到呢日就人山人海,原因呢 ~ 轉個身望一望,當然係 Matterhorn 終於肯蒲個頭出嚟喇。



呢日朝早我哋一見到座馬特洪峰出返嚟,幾驚唔知幾時佢又俾啲雲霧遮返住,於是啲早餐煮到一半都唔理住拉大隊出去 Krchbrücke Bridge 打咗卡先講。



查實我哋住嗰間民宿嘅露台都望到座 Matterhorn,我覺得喺露台呢個 view 同 Krchbrücke Bridge 比一啲都唔輸蝕。呢一日趁個馬特洪峰出返嚟,我哋就決定上 Blauherd 行一轉 5-Seenweg 五湖山徑。



食完早餐我哋就起錨出發,上 Blauherd 嚟講,我哋先要行去 Zermatt 市內嘅 Zermatt ZBAG-zsb 車站買飛。



呢程登山纜車總共有三段,頭一段由 Zermatt ZBAG-zsb 出發先上 Sunnegga ZBAG-zsb 停一站,呢度亦係 5-Seenweg 嘅終點嚟。



喺 Sunnegga ZBAG-lsu 可以再坐一程吊車上 Blauherd ZBAG-lsu 停第二站,5 Seenweg 嘅起點亦係喺 Blauherd 站落車出發。



呢條纜車線唔同月份有唔同收費,我哋喺 7/1 到 8/31 呢兩個旺季嘅月份嚟到,咁由 Zermatt 上 Blauherd 單程車費就盛惠 CHF 33,由 Sunnegga 落返 Zermatt 單程車費係 CHF 17.5,揸住 Swiss Pass 有半價優惠。



呢程登山纜車嘅第三段係由 Blauherd 上到 Rothorn,呢段纜車單程收費係 CHF 24,揸住 Swiss Pass 有半價優惠。上到 Rothorn Paradise 主要係睇吓 Zermatt 一帶嘅山景例如 Matterhorn 同 Weisshorn,由呢度亦可以去試行一條通往 Oberrothorn 嘅高難度山徑。



不過我哋嚟到嗰排剛啱呢段纜車線做梗維修,所以今次我哋只可以坐到兩段纜車去到 Blauherd。



第一段嘅纜車係喺一條隧道入面行駛冇乜風景睇,我哋上到 Sunnegga 之後落車先四圍睇吓。



查實由 Zermatt 山腳上到 Sunnegga 都只係幾分鐘車程,不過一落車就明顯感到四周氣温涼咗好多,要即刻褸返件外套。



Sunnegga 呢度嘅風景就係一間對住馬特洪峰嘅露天茶座冇乜特别,我哋喺度 Hea 咗陣就轉另一程吊車繼續向上。



呢程吊車嘅景觀就開揚好多,我哋上到位於海拔 2,571 m 嘅 Blauherd Station。



由呢度起程,就可以沿住幾條從高向低嘅山徑路線行經 5-Seenweg 嗰五個湖。



呢一日風和日麗,藍天白雲加上初夏季節山上遍地黃花,風景實在唔錯。



唯一有些少唔老嚟嘅就係馬特洪峰峰頂有嚿雲長期置頂。



查實出發前刨過好多遊記都有講,Matterhorn 通常只會喺朝早太陽出嚟之後嗰一兩個鐘、同黃昏前嗰一兩個鐘係會冇雲遮住。



其餘日間中午前後嘅大部份時間,或多或少時不時都會有啲雲遮住 Matterhorn 嘅峰頂。所以好多人嚟到 Zermatt 會盡量搭早上頭班車去各大景點,務求以最佳嘅天時地利去欣賞馬特洪峰嘅山色。



由 Blauherd 站一邊行一邊影相,大約行咗大半個鐘就到達 5-Seenweg 嘅第一個湖 Stellisee。



以我個人嘅睇法,5-Seenweg 嗰五個湖當中,Stellisee 應該係風景最突出嘅一個湖嚟。



加上呢個湖亦最近 Blauherd,如果唔想咁認真行幾個鐘山路去到 Sunnegga,只係想睇下有山有水嘅 Matterhorn 山景。



查實嚟到 Stellisee 打個卡跟住原路折返喺 Blauherd 坐纜車落山亦未嘗不可。



事實上我出發前揾資料,睇到 5-Seenweg 大部份嘅相都係影 Stellisee 呢度嘅湖景。



我揸住部相機喺呢個對住 Matterhorn、遍地黃花嘅山坡磨咗好耐,長鏡短鏡唔同角度試嚟試去都影唔到親眼睇見嗰隻咁靚嘅湖光山色。



我哋沿住湖邊一路行一路影相行咗一圈,影飽相跟住就向住下一個湖進發嘞。



5-Seenweg 第二個湖名為 Grindjisee,係 5-Seenweg 五個湖當中有機會睇到 Matterhorn 倒影嘅其中一個湖嚟。



查實之前睇咗嗰個 Stellisee 亦係可以睇到 Matterhorn 倒影嘅其中一個湖嚟。



不過我哋去到嗰日可能風大啲湖水唔多夠平靜所以湖面出唔到個倒影。



嚟到 Grindjisee 見到湖面就平靜好多,可惜就嚟到 Matterhorn 峰頂又有大大嚿雲長期置頂。



我哋喺 Grindjisee 呢度揾咗個樹蔭坐低食完個自備嘅午餐峰頂嚿雲都重未散,結果今次同 Matterhorn 嘅倒影此終都係緣慳一面。



食完個晏我哋再度起行,喺 Zermatt 行咗兩日山,兩日都喺途中見到有人叠起呢啲石堆。



記得之前喺冰島行山嗰陣都經常會見到呢啲石堆,原來瑞士嘅登山客都鍾意玩呢家嘢。



我哋行 5-Seenweg 呢日剛啱 Zermatt 有個馬拉松比賽,我哋沿途經常會見到啲跑手經過。



到咗晏晝兩點半我哋行到第三個湖 Grünsee,呢個湖冇 Matterhorn 山景只得水一灘冇乜特別,我哋喺湖邊揾到張凳仔坐低抖咗陣就繼續起行。



由 Grünsee 行去下一個湖 Moosjisee 途中會經過一條叫 Findelbach 嘅河流。



過咗條木橋之後再行一小段山路就到達 5-Seenweg 嘅第四個湖 Moosjisee。



白色的、黃色的、粉紅色的,Moosjisee 湖邊正開滿了各種顏色的鮮花,粉藍色的湖水映照著遠處馬特洪峰壯麗的山色,加上湖邊一對正在草地上依依泣泣的男女,構成了一幅絶美的圖畫啊。



我哋喺湖邊坐低 Hea 咗陣休息吓,跟住起行向住呢日行程最後嘅一個湖 Leisee 進發。



行去 Leisee 途中經過一個遍地黃花嘅山坡,晏晝四點半鐘我哋終於行到呢一日行程嘅終點 Leisee。





喺 Leisee 湖邊有個叫 Wolli Park 嘅公園,入面有啲俾小朋友玩嘅遊樂設施。



我哋喺呢個湖試玩吓嗰條兒童版嘅横水渡,再坐咗陣睇吓風景咁。






Hea 夠就準備返歸嘞,喺 Wolli Park 出面有隻咁嘅樣嘅自動電梯,可以免費坐佢上返去 Sunnegga 車站嘅入口。





到晏晝五點半鐘我哋坐上由 Sunnegga 站開出嘅纜車落返去 Zermatt,未返住宿之前先去 Zermatt 火車站隔籬間 Coop 買餸。





返到民宿煮好飯,我哋一路望住露台出面 Matterhorn 嘅日落一路啜住隻瑞士雞翼,為我哋呢次喺 Zermatt 嘅旅程劃上完美嘅句號。

留言