茵特拉肯 Interlaken . 圖恩湖 Thunersee . 施皮茨 Spiez - 瑞士自由行之旅

Blog in Progress
行程摘要 :
Grindelwald => Wilderswil, walk to SkydiveInterlaken.ch (Train, Free with Swiss Pass)
Grindelwald => Interlaken Ost, walk to Interlaken West (Train, Free with Swiss Pass)
Interlaken West => Merligen Beatus (Bus Route 21, Free with Swiss Pass)
Merligen (See) => Faulensee => Spiez Schiffstation (BAT Ship 10)
Spiez => Interlaken Ost => Grindelwald (Train, Free with Swiss Pass)

第九日嘅行程有些少唔順利,呢一日因為一啲意外,結果去唔到原本想去嘅目的地。呢日我哋有兩位團友預約咗朝早去玩跳傘,所以我哋會兵分兩路出發,跳傘隊會先出門,唔玩跳傘嘅就晏些少出門,諗住喺 Interlaken 行吓街買吓嘢,等跳傘隊跳返落嚟之後就喺 Interlaken 會合,之後再去 Blausee 撐吓船仔。

跳傘隊今次參加嘅係一間鋪號叫 SkydiveInterlaken.ch 嘅教練團,佢哋個網站有寫點 WhatsApp 佢哋,基本上問嘢預約都可以經 WhatsApp 同佢哋傾,傾掂數預約好會合嘅時間,就可以經佢哋網站交信用卡號碼、或者將信用卡號碼經 WhatsApp 俾佢哋人手過數落訂,訂金盛惠 CHF 50 大元。



呢個教練團嘅基地係喺 Wilderswil,由 Grindelwald 上火車唔使轉車坐五個站就去到,上面個地圖就記錄咗呢座基地嘅位置。

據我朋友所講,教練團嘅辦事處出面就係一片可以升降飛機嘅大空地,佢哋喺辦事處著好裝備之後,就喺空地度上直升機升空再跳返落同一笪空地度。埋單使費就大約港幣四千零五千文左近,唔同收費主要係睇吓想用乜嘢格式落咩嘢音樂特效買幾多條片同幾多張相之類,喺教練團個網站入面可以揾到各種項目嘅收費。

呢個朝早跳傘隊先出門,我哋購物隊就 Hea 些少,大約十點先出門口。去火車站之前,我哋先要去一去對面街民宿嘅辦事處搞返噚日未搞掂嘅入住手續。



今朝我哋諗住喺 Interlaken Ost 落車,之後再慢慢行去 Interlaken West,一路行吓街睇吓啲店鋪一路等跳傘隊歸隊。



諗住會合之後再喺 Interlaken West 上船遊一程船河去 Spiez,再由 Spiez 坐一程鐵路去 Frutigen,去到再轉 230 線巴士去 Blausee 嘅。



我哋喺 Grindelwald 坐一程火車去到 Interlaken Ost 落車,開始按原定嘅計劃向住 Interlaken West 方向行街。



途中見到一處大空地都有人玩梗跳傘,後來查返原來附近都有間叫 Scenic Air AG 嘅教練團,不過未查問過,唔知呢間跳傘團個起飛同降落點係咪都係喺返 Interlaken 呢度,如果係嘅話我諗應該會幾方便。



我哋喺 Interlaken 行咗唔夠一個鐘,跳傘隊嘅隊友就傳 WhatsApp 過嚟通知我哋話已經跳返落地,收到呢個訊息嗰陣我心重諗梗 ~ 今次正喇咁快搞掂,原本我重諗住要等你哋好耐。



點知跟手佢第二句 WhatsApp 就同我哋講話另外一個隊員落地之後發覺下顎脫咗臼,要即刻入廠修理! 查實跳傘隊嗰陣對當時嘅狀況都重係幾樂觀,佢哋諗住去一去醫院搞掂咗就可以大家喺 Interlaken 會合食晚飯嘅。咁嘅情況下,我哋購物隊呢邊唯有一路繼續行程一路同跳傘隊保持聯絡大家夾住睇吓點應變喇。

因為住宿嘅門匙喺我哋購物隊呢邊,查實收到跳傘隊話有隊員要入廠嗰刻鐘我已經打定輸數呢日應該好大機會去唔到 Blausee,途中只要跳傘隊嗰邊一通報話出得院嗰陣就齊齊返 Grindelwald 早啲煮飯休息。



我哋購物隊喺 Interlaken West 揾咗間麥記食咗個快手嘅午餐,跟住都改變計劃唔喺 Interlaken West 上船。



改為喺 Interlaken West 先坐一程 21 號巴士去到 Merligen Beatus 站,再喺嗰度轉兩站嘅船河去到 Spiez。



查實如果由 Interlaken West 上船嘅話,應該會經過六個碼頭,大約坐個半鐘船去到 Spiez 嘅。



我哋呢次轉為搭巴士去到 Merligen,咁就只係坐兩個站嘅船河,由 Lake Thun 嘅北岸坐到南岸。



當時如果諗住要盡快去到 Spiez 嘅話,查實最快嘅交通方法應該係喺 Interlaken West 坐火車去 Spiez 嘅。



不過當時我心中預計去唔到 Blausee 嘅機會應該比較大,咁嘅話就不如趁等梗跳傘隊嗰邊嘅消息嗰陣坐程短短哋嘅船河,事關今次瑞士之行查實我都想試坐吓嗰度啲水路交通遊吓 Thunersee 圖恩湖嘅。



不過呢程船河嘅風景睇落查實冇乜特别,係去到 Spiez 埋岸嗰陣見到湖邊嘅 Castle Spiez 算係船程入面唯一比較可觀嘅景色。



一如所料,我哋落咗船冇幾耐就收到跳傘隊通報話差唔多出得院,大家商量後決定呢日嘅行程到此為止,我哋兩隊人都一齊返 Grindelwald 早啲煮飯休息。



我哋由碼頭要行十零廿分鐘先去得到 Spiez 嘅火車站。



喺火車站出面可以居高臨下咁一覽 Spiez 同 Lake Thun 嘅風景,呢個車站亦係 Spiez 呢度其中一個大路嘅觀景地點嚟。



我哋比跳傘隊早些少返到 Grindelwald,出火車站之後我哋就先去 Coop 買餸煮飯。



家陣歐洲啲超市真係乜都有得賣,我哋喺 Coop 買到盒紙盒裝嘅米,因為有啲擔心受傷團友食嘢咬合唔知有冇問題,所以我哋就買定盒米呢晚可以煲個靚粥食。



嗰位團友嘅傷勢查實都冇我哋初初諗咁嚴重,跳傘隊返到 Grindelwald 之後抖咗陣,嗰位隊員已經可以除低扎住下顎嘅繃帶,食嘢咬合都冇乜大問題,之後我哋喺 First 玩 activities 同喺少女峰滑雪佢都可以參與玩到。

留言