劍橋撐艇活動 Cambridge Punting - 英國自由行

Blog in Progress
呢日朝早我一路喺住宿處食早餐一路上網預訂一陣 River Cam Punting 嘅船飛,唔想趕喉趕命咁趕過去上艇,所以穩陣啲訂咗 10:00 起錨嘅船飛。

食完早餐執好行李 check-out 完,屋主好好人俾我哋泊低部車喺佢屋外到中午,咁我哋就唔使花時間再揾車位可以直接去躝街。我哋行到艇家度都未夠九點半,去問一問艇家有冇位俾我哋上早一班艇佢又冇問題,於是又可以慳返半粒鐘時間早上一班船。

倫敦市集 劍橋撐艇 Cambridge Punting
喺 Cambridge 玩 Punting 主要可以有三種玩法,一種係 Self-Punting 啫係唔使顧用船夫自己艇仔自己撐,可能因為歐洲人工貴,呢隻玩法嘅價錢都幾相宜,見有啲艇家可以 £30 租一條船一個鐘。

劍橋撐艇 Cambridge Punting
另一隻玩法係 Private Punting,啫係連船夫包艇一隻,價錢由 £65 45 分鐘至 £80-£90 一程都見過。



而我哋今次係租 Shared Punting 遊艇河,啫係同其他乘客共乘一隻艇,我哋呢次幫襯嘅係一間舖號叫 Scholar Punting Cambridge 嘅艇家,佢哋嘅 Shared Punting 係以一排三個位計,每排位大約 45 分鐘一程盛惠 £30。

劍橋撐艇 Cambridge Punting
遊完艇河我哋沿住 Trumpington Street 返去住宿處攞車,一路行一路打多陣卡。

劍橋數學橋 Cambridge Mathematical Bridge
Mathematical Bridge 嚟講,嚟到 Cambridge 就點都要經一經過影張相打個卡嘅。

劍橋 Cambridge King's College
跟住係 King’s College 同對面嘅 Great St Mary's Church 大聖瑪麗堂。

劍橋 Cambridge University of Cambridge 嘅 Gonville & Caius College
劍橋 Cambridge St John's College

之後行入去 Trinity Street,經過 University of Cambridge 嘅 Gonville & Caius College 同 St John's College。

劍橋 都柏林聖三一學院 Cambridge Trinity College
途中經過 Trinity College 都柏林聖三一學院。

劍橋 Cambridge Newton's Apple Tree
喺 Trinity College 出面有棵 Newton's Apple Tree,係由 Issac Newton 喺 Lincolnshire 老家嗰棵原祖蘋果樹嫁接種植嘅,呢棵樹都係 Cambridge 一個打卡聖地嚟。

劍橋 都柏林聖三一學院 Cambridge Trinity College

到大約中午見時間差唔多,我哋就返住宿處門外攞返部車,離開 Cambridge 到達下一站喺 Bournemouth 嘅住宿之前,我哋先經一經一個薰衣草田行吓消磨呢個晏晝。

留言